דסקטופ נחתך ברזולוציה של 1920*1080?

  • פותח הנושא פותח הנושא nomnom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nomnom

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,
בסופו של דבר קניתי את ה 47LK530Y של LG ואני די מבסוט, רק שיש לי איזושהי בעיה - כשאני מחבר את המחשב ושם על רזולוציה של 1920*1080 הדסקטופ נחתך בקצוות (כאילו הרזולוציה לא מתאימה) וכשאני מוריד לרזולוציה של 1366*768 זה בסדר גמור - מישהו נתקל באותה בעיה ויודע איך לפתור?
 

בודאי, תעבור בין מצבי מתיחת התמונה השונים (לחצן שלט), אחד מהם יציג לך את התמונה כמו שצריך.
 
אכן
 

rrr לא הבנתי לכלום מהתגובה שלך, אבל זה אכן הכרטיס מסך
 
rrr לא הבנתי לכלום מהתגובה שלך, אבל זה אכן הכרטיס מסך
הכרטיס חלש להעביר צבעים ותנועה אמיתית , אתה תרגיש אולי עצירות מעצבנות

אם תראה סרטים SD במחשב או סרטים 720P בגלל שהכרטיס חלש
הוא צריך לסדר את הסרט ולמתוח אותו לרזולוציה 1080P
עם כרטיס חלש כמו שלך , הצבע לא יצע טבעי אמיתי .

דרך הגב סרטי בלו ריי עם סאונד HD גם לא תשמע עם הכרטיס
אם יש לך רסיבר מתאים

עוד טיפ - תעדיף צפייה עם POWER DVD 11
גם MPC-HC לא רע בכלל
 

נערך לאחרונה ב:
מאיפה אני מגיע להגדרת של justscan? לא ראיתי את זה בשומקום...
 
מניו> SIZE
משהו כזה , אני לא יודע מה הכיתוב המדויק אצלך
 
האם בASPECT של המסך יש לך אפשרות DOT BY DOT?
אם כן, המסך יתאים את עצמו.
אם לא, צריך לעדכן את הכרטיס מסך ואם עדיין אין סנכרון להגדיר דרך כרטיס מסך CUSTOM RESOLUTION.
 

זה נפתר עם שינוי ל-just scan, אבל כמו ש rrr אמר, איכות הצבעים נפגעה (ברזולוציה נמוכה יותר היא היתה בסדר) - יש דרך לטפל בזה (מבלי להחליף את כרטיס המסך... זה מחשב של העבודה ואין לי יותר מדי מה להתעסק בזה) ?
 
לצערי הרב רק כרטיס מסך חדש !:)
אם תרצה פעם לקנות מחשב נייד או מחשב לטלוויזיה נוכל לעזור לך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור