שניצל חבר משקיען הודעות 8,788 מעורבות 1,978 נקודות 113 אתמול ב- 13:15 #2 בכלל חולה על כל הדיסקים שלה , בנוסף תרשו לי לאחל מזל טוב לדן נגר על נישואיו ולרן לוי מירושלים על המערכת המפלאה שרכש,
בכלל חולה על כל הדיסקים שלה , בנוסף תרשו לי לאחל מזל טוב לדן נגר על נישואיו ולרן לוי מירושלים על המערכת המפלאה שרכש,
יעקב ח חבר משקיען הודעות 1,140 מעורבות 185 נקודות 63 היום ב- 12:20 #4 נכתב ע"י שניצל: בכלל חולה על כל הדיסקים שלה לחץ כדי להרחיב... תודה על ההמלצה. ניסיתי קצת לברר על הזמרת הזאת מתברר שהזמרת והשירים זה הכל AI. למרות זאת, אחלה דיסק.
נכתב ע"י שניצל: בכלל חולה על כל הדיסקים שלה לחץ כדי להרחיב... תודה על ההמלצה. ניסיתי קצת לברר על הזמרת הזאת מתברר שהזמרת והשירים זה הכל AI. למרות זאת, אחלה דיסק.
E eran-bar אוהב את התחום הודעות 92 מעורבות 29 נקודות 18 היום ב- 12:30 #5 נראה לי שספרד 3 צרפת 1 למרות שמור ישראלית אבל היא בטח לא AI נערך לאחרונה ב: היום ב- 12:35
שניצל חבר משקיען הודעות 8,788 מעורבות 1,978 נקודות 113 היום ב- 13:38 #7 נשאלת השאלה בכלל באם מעורבות של ai במוזיקה פוגמת במוסיקה או מובילה אותה לפרפקציוניזם , אני מת על ההקלטה. הזו , נשמעת לי אנושית לגמרי ונוגעת קשות בנימי נפשי , תקשיבו לשיר הראשון ותראו
נשאלת השאלה בכלל באם מעורבות של ai במוזיקה פוגמת במוסיקה או מובילה אותה לפרפקציוניזם , אני מת על ההקלטה. הזו , נשמעת לי אנושית לגמרי ונוגעת קשות בנימי נפשי , תקשיבו לשיר הראשון ותראו
E eran-bar אוהב את התחום הודעות 92 מעורבות 29 נקודות 18 היום ב- 13:57 #8 סליחה אלדר לא מחפש לריב אבל נשמע מהונדס לגמרי, זוכר את לא AI אבל הבנו מה הולך לקרות.
שניצל חבר משקיען הודעות 8,788 מעורבות 1,978 נקודות 113 היום ב- 15:11 #9 יכול להיות , לא רב בדרך כלל חוץ מאינה נפוליאון בונפרטה שמביא לי הסעיף.