ש שירי פז חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 9/11/08 #1 אני יודעת שהראשונה ישנה וכבר אין אותה בשוק , ראיתי אותה והציעו לי אותה מתצוגה ב 6000 ש"ח , היא נראית מעולה ביחס לאחרות . הסמסונג גם מוצאת חן בעיני , אהבתי את התמונה לעומת LG , יודעת שהיא מאד פופולארית, האם מומלץ בכלל לקנות מתצוגה ?
אני יודעת שהראשונה ישנה וכבר אין אותה בשוק , ראיתי אותה והציעו לי אותה מתצוגה ב 6000 ש"ח , היא נראית מעולה ביחס לאחרות . הסמסונג גם מוצאת חן בעיני , אהבתי את התמונה לעומת LG , יודעת שהיא מאד פופולארית, האם מומלץ בכלל לקנות מתצוגה ?
K kingj חבר אתר הודעות 48 מעורבות 0 נקודות 0 9/11/08 #2 מסכים אני לא כלכך ממליץ לקנות מתצוגה , במיוחד לא דגמים ישנים על איזה גודל מסך מדובר ?