דילמה : פיליפס 7332 מתצוגה או סמסונג A450 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא שירי פז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שירי פז

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אני יודעת שהראשונה ישנה וכבר אין אותה בשוק , ראיתי אותה והציעו לי אותה מתצוגה ב 6000 ש"ח , היא נראית מעולה ביחס לאחרות .
הסמסונג גם מוצאת חן בעיני , אהבתי את התמונה לעומת LG , יודעת שהיא מאד פופולארית, האם מומלץ בכלל לקנות מתצוגה ?
 

מסכים אני לא כלכך ממליץ לקנות מתצוגה , במיוחד לא דגמים ישנים

על איזה גודל מסך מדובר ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור