דילמה סמסונג או אל ג'י

  • פותח הנושא פותח הנושא dudu1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dudu1

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני לקראת קנייה של טלויזיה(50/51 אינטש)ומתלבט בין סמסונג דגם e490 לבין lg דגם pm4700
אשמח אם מישהו מכיר את הדגמים או לפחות אחד מהם ויוכל להמליץ או להעיר את תשומת ליבי למשהו.
דבר שני באל גי רזולוציה של 1024x768 ובסמסונג 1366x768 רציתי לדעת אם זה מהותי ועד כמה.
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי
תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור