דחוף עזרה- סמסונג PS42A450

  • פותח הנושא פותח הנושא yoskaf
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoskaf

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

השבוע קיבלתי את הפלזמה שהזמנתי - PS42A450. הפלזמה עדיין בקרטון כי טרם תואמה התקנה על הקיר. ואולם, כשהסתכלתי על המדבקה שעל הקרטון התברר לי שמדובר בדגם PS42A451P1 שמיוצר בסלובקיה. כשהזמנתי את הטלויזיה ביקשתי במפורש שהטלויזיה תהיה של היבואן המקורי (ולא של י. שלום).
מישהו יודע האם אכן מדובר בטלויזיה של היבואן המקורי? מה זה הדגם הזה?
מבירור שערכתי באינטרנט עלה כי מדובר בטלויזיה שמשווקת באירופה (בעיקר במזרח אירופה) ויש לה כניסות שונות משל ה- A450.
אנא עזרתכם בדחיפות. האם מישהו נתקל בסיטואציה דומה או יכול להוסיף פרטים בעניין.
תודה מראש
 

חבר שלום,

היבואן הרשמי בדרך כלל מקבל את המסכים מתאינלד. אולי יש לך אחריות לא של היבואן הרשמי?

תפנה לחנות שרכשת ממנה את המכשיר! דרך אגב מאיפה רכשת ?
 
זה דגם שי.שלום מביא
אני אישית מעדיף את י.שלום, כי הוא מיבא דגמים אירופים, הדגם הזה הוא עם כניסת סקארט, בניגוד לדגם האסייתי של סמליין, לדעתי אם האחריות היא 3 שנים מלאות והמחיר טוב תישאר עם המסך הזה, עם אחריות של סמליין המסך הזה עולה 5500, כמה עלה לך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור