לאחר בדיקה במספר חנויות לרכישת מסך LCD FHD המסך הנ"ל הומלץ לי כמסך טוב ביחס למחירו שנמוך מעט ממסכי FHD בטווח שבין 9000 ל-12000 ש"ח.(אין לי כוונה לרכוש מעל 10000 ש"ח)
חשוב לציין שאנני מבין לעומקם את כל הפרטים הטכניים של מסך זה ואחרים .
המסך מיועד בעיקר לצפייה בכבלים/YES (וסרטים שהורדו למחשב).
התרשמות שלי בחנויות שהצפייה יחסית טובה .
האם מישהו מכיר את המסך הנ"ל לא רק בנתונים היבשים אלה ממש צפה בביתו?
אשמח לקבל המלצות או חסרונות ביחס למסך הנ"ל .
שאלה נוספת על הדרך YES או hot (איכות תמונה וקול)אני צריך להתחבר בימים הקרובים?
תודה שי
חשוב לציין שאנני מבין לעומקם את כל הפרטים הטכניים של מסך זה ואחרים .
המסך מיועד בעיקר לצפייה בכבלים/YES (וסרטים שהורדו למחשב).
התרשמות שלי בחנויות שהצפייה יחסית טובה .
האם מישהו מכיר את המסך הנ"ל לא רק בנתונים היבשים אלה ממש צפה בביתו?
אשמח לקבל המלצות או חסרונות ביחס למסך הנ"ל .
שאלה נוספת על הדרך YES או hot (איכות תמונה וקול)אני צריך להתחבר בימים הקרובים?
תודה שי