דחוף עזרה לפני רכישה היטאצ'י L42X01A

  • פותח הנושא פותח הנושא barmuda
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

barmuda

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר בדיקה במספר חנויות לרכישת מסך LCD FHD המסך הנ"ל הומלץ לי כמסך טוב ביחס למחירו שנמוך מעט ממסכי FHD בטווח שבין 9000 ל-12000 ש"ח.(אין לי כוונה לרכוש מעל 10000 ש"ח)
חשוב לציין שאנני מבין לעומקם את כל הפרטים הטכניים של מסך זה ואחרים .
המסך מיועד בעיקר לצפייה בכבלים/YES (וסרטים שהורדו למחשב).
התרשמות שלי בחנויות שהצפייה יחסית טובה .
האם מישהו מכיר את המסך הנ"ל לא רק בנתונים היבשים אלה ממש צפה בביתו?
אשמח לקבל המלצות או חסרונות ביחס למסך הנ"ל .

שאלה נוספת על הדרך YES או hot (איכות תמונה וקול)אני צריך להתחבר בימים הקרובים?
תודה שי
 

רוץ לתערוכה - המסך מוצג, נראה טוב מאד.
מחיר 9K!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור