דחוף דחוף , מה עדיף לקנות5234 ViewSonic או 524 BenQ

  • פותח הנושא פותח הנושא Noam Shriki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Noam Shriki

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
1
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]שלום לכולם מבקש את עזרתכם לבחירת מקרן שיתאים לצרכים שלי זה דיי דחוף לי התשובה !!

המקרן אמור להיות מחוץ לבית , יש לי מרפסת גג גדולה ששם אני רוצה להתקין את המקרן באופן קבוע , יש לי פרגולה גדולה מקורה .
המטרה של המקרן היא צפיה בספורט , מדיי פעם שידורים כאלה ואחרים , פחות לסרטים או משחקים .
למרות שאולי מדיי פעם כן נעשה בו שימוש למטרות אלה .

אני מתכוון להתקין מסך חשמלי , המרחק מהמסך למקום שבוא יותקן המקרן יהיה בערך 5 מטר מקסימום.

עשיתי קצת בדיקות בעניין המקרנים וראיתי שViewSonic הם במחירים סבירים וגם חברה מוצלחת וגםBenQ , יכול להיות שאני טועה
המליצו לי על שני דגמים
ViewSonic 5234 BenQ ms524 אני לא מבין גדול בזה . אשמח מאוד אם תעזרו לי להחליט בין שני הדגמים האלה ובנוסף אם יש רעיון לחברה אחרת או דגם נוסף אשמח לדעת .
תווך המחירים שאני מקציב למקרן או סביב ה 2400 פלוס מינוס .

תודה מראש על העזרה .[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

לשני המקרנים יש עוצמת תאורה דומה, אבל ל- Viewsonic יש רזולוציה גבוהה יותר.
שניהם לא ממש אידאלים לסרטים - עם רזולוציה נמוכה מהסטנדרט ויחס תמונה לא רחב (תראה שוליים שחורים למעלה ולמטה בצפייה בסרט בפורמט רחב או שידורי טלוויזיה 16:9).
 
רוב השימוש שלי יהיה צפייה בשידורי ספורט , ובין השאר טלוויזיה שידורים רגילים
השימוש לא על הבסיס קבוע , פעמיים בשבוע בערך.

השאלה אם כבר אחד משנהם מה מומלץ יותר איזה חברה עדיפה ,
אני אמור לקנות את המקרן בימיים הקרובים וכן חשוב לי לדעת מה להחליט .

אם אני מתחבר לממיר HD של הוט
גם אז אני אראה שוליים במסך , זה יהיה ממש קריטי ?
 
אני לא מבין בזה כל כך , וכל המידע שיש באינטנרט ממש מבלבל ולפעמיים מטעה.
לכן אני פונה לעזרה מול חברי הפורום .
 

מבין השניים, עדיף המקרן עם הרזולוציה הגבוהה יותר ViewSonic 5234.
 
לדעתך חברת ViewSon היא טובה אמינה ? , לא רוצה לקנות חברה מתחילה בתחום המקרנים ולהתאכזב.

BenQ היא קצת יותר מוכרת לכן אני שואל

תודה על העזרה
:אצבע מורמת
 
ViewSonic היא אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום .
המסכים שלה בזמנו נחשבו כמסכים הטובים ביותר לגרפיקאים .
לא רק שהיא מוכרת, היא סופר מוכרת.
 

בעניין המקרנים היא גם חברה מוכרת ??

אני אגיד לך משהו אחרי כל הבדיקות שלי , לתקציב שלי הבנתי שזה פחות או יותר המקסימום שאני יכול לקבל .
הגעתי בסוף לשתי החברות האלה .

והעליתי פה את הדילמה שלי מה להחליט בין שנהם ViewSonic 5234 , BenQ ms524

בנתונים
ViewSonic יש קצת יותר כוח
השאלה הם זה ממש משמעותי מול
BenQ

מה באמת עדיך מבין שנהם


 
ההפרש הוא לא ענק בביצועים, אבל עדיין עם יתרון ל- ViewSonic. הרזולוציה של המקרן השני נמוכה, כבר מזמן לא בסטנדרט.
 
אז לפי כל מה שאני מבין , סביב התקציב שיש לי 2400 ש"ח בערך
אלה פחות או יותר סוג המקרנים שאני יכול להשיג,

יש אופציות נוספות בתקציב הזה למקרן שיכול לשרת את המטרות שלי ?
 

אני לא כל כך מכיר אופציות נוספות בקטגוריה, אלו מקרנים שמיועדים בעיקר למצגות.
 
בסופו של דבר ירדתי מהViewSonic
לאחר מחקר לא קטן אני קצת חושש מהחברה הזאת .

אני בסוף בכיוון של BenQ ms524 , זאת חברת מקרנים יותר מוכרת וידועה . ולכן נראה לי שאלך בכיוון הזה

הייתה לי התלבטות בנוסף על Infocus דגן IN114

שנהם פחות או יותר באותו המחיר .
 
תהנה.
רק מה שאני לא מבין זה איך שאחרי שמומחה בתחום ואני שיש לנו קצת ניסיון וידע אמרו לך לא אתה הולך על זה.

אז אם ככה בשביל מה פתחת שרשור?

תתחדש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור