פלזמה דחוף!!! בעיה ברמות השחור בפנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא amit09
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amit09

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
נתקלתי היום בכתבה הבאה שמעידה על בעיה של רמות השחור בפלאזמה של פנסוניק שמופיעה עם הזמן:
http://news.cnet.com/8301-17938_105-200 ... ?tag=mncol

אני אמור לקבל את המסך ביום ראשון הקרוב ושוקל לבטל את ההזמנה.
מה דעתכם?
 

האם ראית את המסך בחנות? על סמך מה בחרת בו?
 
בחרתי את המסך על סמך צפייה בחנות וקריאת ביקורות באינטרנט (לפני שהתפרסמה הפרשה)
הבעיה היא שאין לי מושג באיזה שלב של הבעיה היה במסך בחנות (לפני או אחרי הירידה ברמת השחור)
פנסוניק טוענים שאחרי פרק זמן מסוים עוצמת השחור חוזרת לערכים המקוריים אבל לא מציינים אחרי כמה זמן.
 
היכן ראית את דברי פנסוניק טוענים שזה חוזר לערך המקורי?
אם המסך שראית בחנות נמצא שם כחודש או יותר, אז סביר להניח שהוא כבר הגיע לשלב הזה של הירידה.
בכל מקרה, ממה שאני חוויתי, לאחר הירידה, השחורים טובים, אבל לא מצויינים (זה עדיין לא פיוניר קורו).
 

האם לדעתך לאחר הירידה השחורים טובים כמו במסכי פלזמה של יצרנים אחרים (פלזמה של סמסונג למשל או אולי אפילו lcd led של סמסונג) או שעדיין הV10 טובה יותר?
אם זה אותו דבר, אז עולה השאלה למה להשקיע במסך כה יקר אם אחרי 200 שעות הוא נותן איכות תמונה של מסך שזול ממנו. אפשר מראש ללכת על הזול ולחסוך כמה אלפי שקלים ???
 
לא השוותי באופן ישיר מול פלזמה סמסונג.
יש מצב שלחלק ממסכי LED LCD ישנו שחור טוב יותר, כך התרשמתי.
עם זאת, עומק השחורים מהווה רק פרמטר אחד בבחירת מסך, איכות תמונה מורכבת ממשתנים רבים, מה שחשוב כמובן האם אתה אוהב את התוצאה הסופית.
 
בבחירת המסך בחנתי את הפרמטרים הבאים:
גודל: מרחק הצפייה הוא 5.5-6 מטר ולכן צריך בין 55 - 60 אינצ'
למרות שיש לנו ממיר יס מקס HD וגם סטרימר (C200), אנחנו רואים די הרבה שידורי SD ולכן חשוב שיראו טוב.
וכמובן איכות תמונה מצויינת (עוצמת שחור מעולה וניגודיות כבר דיברנו.)
כל השאר (אינטרנט , 3D, עובי , מדיה סנטר....) לא חשוב.
נראה לי שיש לי 3 אופציות:
1. לחפש אולי LCD LED (לאיזה התכוונת שאמרת שהשחורים שלהם טובים יותר מה-V10 ?)
2. לא לבטל את ה- V10
3. להשתגע ולקנות פיוניר קורו 60 אינצ', אבל אז סביר להניא שאני אראה טלויזיה מהגינה כי אישתי פשוט לא תכניס אותי הביתה כשהיא תשמע את המחיר.

החלטה לא קלה ....
2.
 

דרך אגב אתה יודע אולי האם הפלזמות של פיוניר קורו שנמכרות ע"י היבואן (ט.ר.) הם ייצור של פיוניר?
שמעתי שמשלב מסויים ב- 2009 הם התחילו לקנות פנלים מפנסוניק
 
כל הפלזמות של פיוניר הינן מייצור מקורי, עד שהחברה סגרה את מפעל הטלויזיות.
לגבי V10, יש לה איכות SD מוצלחת מאוד, טובה בהשוואה מול לא מעט טלויזיות אחרות שבדקתי.
אני מאוד אוהב את מצב THX בצפיה בסרטים.
כאמור, שחור אולי לא בטופ, אבל עדיין ניגודיות טובה מאוד, יכולת הצגת פרטים בחלקי התמונה הכהים וצבעים מוצלחים.
בכללי, איכות התמונה מאוד מוצלחת, גם אם בפרמטר הבודד של רמת שחור, יש מסכים טובים יותר.
 
לא מבין מה אתם עושים רעש כזה גדול . לי יש פנסוניק 50 אינטש FHD כבר קרוב לשנתיים ואני לא רואה שום הבדל באיכות התמונה , להפך מצפיה לצפיה אני מתמוגג מהאיכות של המכשיר ועד היום לא ראיתי מכשיר - 46 - 50 אינטש שמגיע לאיכויות תמונה כאלו , בוודאי שלא LCD . תפסיקו לזרוע פניקה במקום שלא צריך .
 

יש מצב להשוואה בין ה- V10 58 לB7000/B8000 של סמסונג ?
 
ה- V10 טובה יותר בשידורי SD.
בוידאו HD יש לשתיהן תמונה מרשימה, לסמסונג שחורים טובים יותר במיוחד באור יום, אבל זוית צפיה פחות טובה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור