דוגמה לשילוב סאב במערכת דו ערוצית כולל מדידה

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

issi

אוהב את התחום
הודעות
363
מעורבות
339
נקודות
63
כאשר רוצים שהמערכת תיתן הענות תדר בבס עד 20 הרץ מומלץ להוסיף סאב למערכת.
בחדר ההאזנה שלי הרמקולים הריצפתים יורדים עד 30 הרץ.
ביצירות קלסיות בהם משולב אורגן כמו סימפונית האורגן של סנס סן, כה אמר זאטוסטרא של ריכרד שטראוס, הסימפוניה האלפינית של ריכרד שטראוס ועוד... מנוגן בס נמוך של אורגן שאין להפסיד אותו.
תדר החיתוך של הסאב אצלי הוא 33 הרץ כך שיש חפיפה קטנה ורצויה בתחום בן 30 ל33 הרץ.
אני מצרף גרף WATERFALL של חדר ההאזנה. הציר האופקי הוא התדר, הציר האנכי עוצמה, וזמן הדעיכה בציר Z כאילו ניכנס לתוך המסך.
תדר החיתוך של 33 הרץ מסומן בקו אנכי לבן.
ניתן לראות עוצמה אחידה ללא פיק או דיפ לאורך 20 עד 45 הרץ וזמן דעיכה ב 40DB קטן מ 300 מילי שניה. החדר מטופל אקוסטית כולל RC (DEQ2496).
sub waterfall.jpg
 

אוקי... ושמעת הבדל?
 
אוקי... ושמעת הבדל?
אתה תהיה מופתע מאוד בשינויים שהוא עושה אצל חברים שמזמינים אותו למדוד … אולי כדאי שתנסה לקבוע איתו .. הכל בחינם וללא התנשאות
 

אין על איסי
תותח בתחום האקוסטיקה !
 
סלון של חבר אחר אחרי RC


Adi.jpg
 

תמונות מצורפות

  • adi before rc.jpg
    adi before rc.jpg
    KB 108.3 · צפיות: 30
נערך לאחרונה ב:
לפני כיול RC
adi before rc.jpg
 
עם איזה מערכת כיילת לחבר?
 
עם איזה מערכת כיילת לחבר?
אני מישתמש ב mastering processor של ברינגר DEQ2496
איסי
 

אני מישתמש ב mastering processor של ברינגר DEQ2496
נשמח אם תפתח שרשור על שיטת העבודה וחיבור המכשירים השונים למערכת (מעבר לבדיקות)
 
נשמח אם תפתח שרשור על שיטת העבודה וחיבור המכשירים השונים למערכת (מעבר לבדיקות)
אפי,
אשמח לעשות זאת.
איסי
 

לי יש ניסיון מצויין עם סאב.
מבחינתי זה חובה.
לא בשביל 20 הרץ - אין שם כלום.
אבל "תמיכה" באיזור 30-40 היא מבורכת.
ובעיקר אפשרות משחק עם המיקומים כדי להקטין בגרף פיקים ובורות.
בחודשים אחרוני אפילו הוספתי סאב שני...
 
לי יש ניסיון מצויין עם סאב.
מבחינתי זה חובה.
לא בשביל 20 הרץ - אין שם כלום.
אבל "תמיכה" באיזור 30-40 היא מבורכת.
ובעיקר אפשרות משחק עם המיקומים כדי להקטין בגרף פיקים ובורות.
בחודשים אחרוני אפילו הוספתי סאב שני...
לא עדיף רמקול פול רינג,? ניסיתי עם סאבים בעזרת יאיר תמם לפני שנים , לא טוב בכלל אם כבר מדברים על סאב , עדיף עם הרבה דרייברים קטנים ומהירים וגבוה ולא המכונת כביסה איטית עם דרייבר 18 אינצ
 

מבחינת מה עדיף - אני חושב שעדיף דווקא להפריד.
כמו שאומרים - ברוב המקרים המיקום אידיאלי בחדר של הרמקול מבחינת במה וכו' שונה ממיקום האידיאלי של יחידות בס.
אבל אני מניח שב-2 תצורות אפשר לגרום לזה לעבוד טוב או להפך לקלקל הכל.

גם את הסאב השני הבאתי אצלי כדי לשחק עם המיקום השונה ולטפל בכמה בורות שהיו לי.
 
אני תמיד השתמשתי בסאבים של REL - בלי יותר מדי כאבי ראש הם רק שיפרו בלי לקלקל.
שמעתי אצל חברים 2-3 סאבים אחרים - לא התחברתי לתוצאה.
יכול להיות ששימוש ב-REL זה גם חלק בהצלחת השילוב אצלי.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור