דגמי 2011

  • פותח הנושא פותח הנושא boris86
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boris86

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
יש מישהו שיודע מתי דגמי 2011 של סמסונג, פנסוניק ואחרים יכנסו לשיווק בחנויות?

תודה מראש
 

פנסוניק החלו למכור את דגם X30 בחנויות, שאר הדגמים יכנסו במהלך שני החודשים הקרובים, גם סמסונג תחל בשיווק סביב יוני.
 
פנסוניק החלו למכור את דגם X30 בחנויות, שאר הדגמים יכנסו במהלך שני החודשים הקרובים, גם סמסונג תחל בשיווק סביב יוני.

איפה יש את דגם X30? אני לא מצאתי בשום מקום.
תודה
 
איפה יש את דגם X30? אני לא מצאתי בשום מקום.
תודה

יש ביבואן הרשמי - יורוקום. הסניף ליד רמת החייל נסגר, אבל יש סניף ליד הבורסה, לא זוכר את הרחוב. אם ממש תתעקש אמצא לך באינטרנט, אני זוכר איך להגיע.
קיבלתי את שלי לפני כמה ימים. בינתיים אני יכול להגיד שהיא מרשימה מאוד.
 

יש ביבואן הרשמי - יורוקום. הסניף ליד רמת החייל נסגר, אבל יש סניף ליד הבורסה, לא זוכר את הרחוב. אם ממש תתעקש אמצא לך באינטרנט, אני זוכר איך להגיע.
קיבלתי את שלי לפני כמה ימים. בינתיים אני יכול להגיד שהיא מרשימה מאוד.

מסך LCD או פלזמה? אשמח לקבל כתובת
 
42 אינץ פלזמה X30. עם 2 שקעי USB, שלמזלי קוראים MKV, מבלי שבדקתי את זה עם המוכר. בנוסף, אפשר גם להוסיף קובץ של כתוביות.
עלה לי 3500.

אל תתפוס אותי במילה - קרוב לבורסה, רחוב בצלאל ליד מנחם בגין. זה מין רחוב חד סטרי קטן כזה. קשה לפספס את השלט הגדול שלהם.
 
יש תמיכה בעברית בתכתוביות בMKV ?
 

X30 מסך פלזמה מציון ואכותי בSD והן בHD לפי הבקרות כדי לך לקחת אותו אבל הרזצלוציה שלו לא FULL HD
אלה HDR אבל זה לא עושה אותו פחות טוב..
 
יש תמיכה בעברית בתכתוביות בMKV ?

בכלל לא ניסיתי עד עכשיו, תמיד הייתי רואה בלי תרגום. מכיון ששאלת, חיפשתי תרגום בעברית והאתרים מלאים בכ"כ הרבה פופ אפים ושטויות, מי יודע מה נכנס לי למחשב. נראה לי שהוא נדבק באיידס מרוב הזבל שהוא נחשף אליו.

בכל אופן לשאלתך, לא תומך בכתוביות בעברית, אבל אם זה מנחם אותך המסך כן תומך בסינית מסורתית וסינית מנדרינית. ופרסית, אבל לא נראה לי שפרסים יוציאו יותר מ200 שקל על טלויזיה.
 
אני מחפש LCD או LED בגודל 32 אינץ. אני כנראה אמתין עד שיכנסו הדגמים החדשים כי חבל לקנות עכשיו מסכים לבית ועוד שבוע יצא משהו חדש יותר.
 

מה ההבדלים מול X20? האם X30 עם טיונר מובנה לקליטת שידורי DVB-T?

ראיתי באינטרנט שמוכרים דגם של פנסוניק PANASONIC TH-P42X30K
באתר של יורוקום הסיומת של הדגם היא "M"
TH-P42X30M
 
יכול להיות דגמים מארצות שונות.
 
כנראה אלו דגמים מארצות אחרות ויכול שיש הבדל בין הפאנלים והבפקצרים כמו שיש בגריסה המרקאית של D8000
מנגנון עיבוד תמונה+ ובD8000 הארופיה יש מקלט לווני HD ומקלט גרעני והקלטה.
 

נערך לאחרונה ב:
מה זה מקלט גרעיני ? למה אתה לא בודק שגיאות כתיב ? אי אפשר לקרוא אותך ככה
 
מקלט זה טכנלוגיה חדשה של סמסונג אין לי הרבה פרטים עליה אני יודע שמקלט לווני זה תחנות HD מחול
ויש גם יכולת הקלטה אני מצטער על השגאיות אני דיסלט ויש לי בעיה בלכתוב
 
את הדגמים של PANASONIC TH-P42X30K מוכרים במכירות באינטרנט במחיר סביבות 2500 שקלים.
את הדגם הרשמי באתר יורוקום מוכרים סביבות 3500. כלומר יש הבדל משמעותי.
מעניין מה ההבדל הטכנולוגי.
 

איתי אתה לא מדייק, לא מוכרים את הטלויזיה באינטרנט ב2500 אלא יש מכירה פומבית שמתחילה במחיר הזה.
ביורוקום הדגם עולה 3800 וכמו שכתבתי קניתי אותו ב3500. תנסה לקנות במכירה פומבית אולי תרויח...
 
אתי אין שום הבדל טכנלוגי בנהים...
זה בדיוק אותו מסך רק שמוכרים אותו במכרזים
 
מה עם הVT30 של פנסוניק, האם יש סיכוי שהיא תגיע גם בחודש עד חודשיים הקרובים?
 

אמורה להגיע סביב יוני.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור