דברים שפספנו

  • פותח הנושא פותח הנושא Cloudy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
818
מעורבות
324
נקודות
63
בעוד שרוב היצירות מהנות על הזבל שיכולנו להרשות לעצמנו פעם ומהנות (הרבה) יותר על הסט-אפ שברשותינו כעת, יש לכם המלצות על יצירות שפסלנו פעם על הסף ולא חזרנו אליהן ואולי נגלה מחדש היום עם המערכת הנוכחית?
 

אם יצירות כולל גם רוק פופ אז: גושוע טרי U2
 
אני לא זוכר הרבה מקרים שפסלתי משהו בגלל הסאונד, ואהבתי כשמהערכת השתפרה, אבל לא בהכרח בגלל שלא היו מקרים כאלה, אלא סביר יותר שבגלל מגבלות זיכרון.

שני מקרים שקופצים לי לזיכרון היו דווקא דברים שהשתעממתי לשמוע ב-CD, אבל התלהבתי מהם ב-SACD.

אחד היה הסימפוניה החמישית של מאהלר עם אבאדו והפילהרמונית של ברלין בהקלטה חיה מ-1993, שמגירסת -CD שלה נפטרתי מהר מאוד, אבל המעבר ל-SACD הרב-ערוצי הקפיץ את ההקלטה לעדיפות הראשונה(!) שלי עבור הסימפוניה הזו:
index.jpg



ומקרה אחר היה ה-CD של Waltz for Debby עם Bill Evans Trio, שבגרסת ה-SACD (סטריאו) של Analogue Productions הפך שעמום לחוייה חושית:
index.jpg

יש לי גם גרסת 5.1 בהוצאת Naxos International (Far East), שהיא לא כל כך מוצלחת מבחינתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור