דאק למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא leo h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

leo h

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
1
נקודות
3
היי יש לי את הדרגון פליי השחור והאדום של האודיו קווסט, בחיבור למחשב השחור נשמע הרבה יותר חזק מהאדום שנשמע חלוש, סגור וחסר במה...
מישהו נתקל בבעיה כזאת ?
 

מאחר ומדובר ביצורים שונים, הייתי שוקל להעביר את האדום ליציאת USB אחרת מזו שמשמשת את השחור.
הייתי בודק את שניהם על מחשב אחר ואם הבעיה לא משתחזרת, "מנקה" את המחשב שלך מדרייברים של DAC.
אם הבעיה כן משתחזרת, יש מצב שקיבלת מוצר תקול.

מקווה שזה עוזר במשהו:
https://www.theabsolutesound.com/articles/audioquest-dragonfly-black-and-dragonfly-red-dacs/

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור