שלום לכולם
במשביר לצרכן יש אפשרות לרכוש מסך פלאזמה 37 אינ"ץ
של גרץ במחיר של 1900 ש"ח.צריך לרכוש מוצרים ב500 ש"ח ואז מקבלים תמסך ב1900 ש"ח.
המסך ניראה מצויין והתמונה שלו לפחות בעיניי לא רעה בכלל.
אין לי שום ניסיון עים מסכים דקים אבל יש לו את כל החיבורים הקיימים
ואיכות בנייה שלו יפה ואיכותית.
האים מישהו מכיר או רכש מסך דומה?
במשביר לצרכן יש אפשרות לרכוש מסך פלאזמה 37 אינ"ץ
של גרץ במחיר של 1900 ש"ח.צריך לרכוש מוצרים ב500 ש"ח ואז מקבלים תמסך ב1900 ש"ח.
המסך ניראה מצויין והתמונה שלו לפחות בעיניי לא רעה בכלל.
אין לי שום ניסיון עים מסכים דקים אבל יש לו את כל החיבורים הקיימים
ואיכות בנייה שלו יפה ואיכותית.
האים מישהו מכיר או רכש מסך דומה?