גמני צריכה המלצה בבחירת מסך והבהרת חיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא הילה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הילה

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
הי, אני מעוניינת להשתדרג ואני בורה לגמרי, חצי מהמושגים שאתם כותבים פה , בעיקר החיבורי כניסות למסכי LCD - אני כלל לא מבינה אבל אני כן רוצה שתהייה לי אפשרות לחבר כל מה שעולה על דעתי, USB , מחשב ועוד כל מיני שטויות שכאמור אני לא יודעת אפילו מה לשאול עליהן...:מבולבל:
אני רוצה לרכוש LCD והמליצו לי על המבצע של פנסוניק ב 7K:
32> LE8
37> LX80
יש גם את המבצע של סקארלט שכולם פה דיברו עליו
אני לא רוצה לקנות משהו בינוני ואולי עדיף לי לא ללכת על מבצע אלא לרכוש 2 בנפרד ומקסימום להוסיף עוד קצת כסף
אז אני אשמח ל2 דברים
להסבר איזה כניסות יש ומה צריך (רצוי וmust have) - לא בא לי עוד שנה להבין שאני כבר לא עם הקדמה וחסרות לי כניסות בTV
ובכלל מה מומלץ - כאמור 2 LCD 32 ו 37
תודה רבה מאוד, מראש :-)
 

שלום הילה,
כהתחלה, המסך היחיד שכולל חיבור USB שתומך בסרטי DivX, שירים ותמונות הוא זה של LG.
מה מרחק הצפיה שלך מהמסך? במה תצפו בעיקר?
 
הי
המסך לחדר שינה, משהו כמו2 וחצי מטר
אין לי כרגע כבלים (משעמם) נראה שאצפה רק בסרטי DVD ובעתיד אולי אשבר ואחזור לכבלים
טנקס!
לילה טוב
 
מה שאת צריכה לדעתי הוא שני דברים.
א.מסך של 37" התומך בHD .כלומר לא READY אלא כבר תומך.
ב.DVD טוב עם כניסת USB לדוגמא PIONEER DV-610S שמחירו נושק ל 1000 שקלים אך הוא איכותי וטוב , מציג תמונות וכמו כן בעל כניסת USB.

אני אישית בזמנו הכי נהנתי דווקא ממסכי היטאצ'י.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור