גישה לאינטרנט בטלויזיה pansonic THL 37 U30

  • פותח הנושא פותח הנושא aviada
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviada

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
כמה שאלות לגבי הגישה לאינטרנט:
האם הגישה לאינטרנט היא פתוחה לכל רשת האינטרנט (יש דפדפן?) או רק לאפליקציות של פנסוניק?
האם יש אפשרות לwifi ולחיבור קווי?
האם יש אפשרות לחבר מקלדת/ עכבר אלחוטי?
מהו קצב ההורדה? ההאם אפשר לראות בצורה סבירה מאתרי צפייה ישירה?
מה עוד כדאי לדעת לגבי אינטרנט בטלויזיה?


אם כבר מישהו קורא, אני מתלבט בין הדגם הנ"ל שחסרונו הוא ניגודיות של 1:20000 לבין LG 37LD460 שיש לו יחס ניגודיות של 1:60000 אבל למיטב הבנתי אין לו
גישה לאינטרנט?
תודה
 

אין דפדפן, רק אפליקציות של פנסוניק.
 
האם לדעתך זו תכונה שתוסף בעתיד ע"י עדכון אצלי בסלון?

האם את יכול להתייחס לשאר השאלות בבקשה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור