גודל מסך 4K מומלץ לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
שלום חברים
מרחק הצפיה שלי בסלון הינו 3.5 מטר.
האם מסך 75 אינץ הינו גדול מידי וכדאי ללכת על 65 אינץ?
 

שלום,

ללכת על "60-65, מה התקציב?

תומר
 
30K זה התקציב
 
היית הולך על קעורה?

תומר
 

לא אוהב קעור.
לדעתך 75 הוא גדול מידי?
 
כן, בוודאי.

לך תראה מסכים 4K של סוני בישפאר, למשל, 65X9005.

תומר
 
בתקציב הזה - סוני
 

יש איזה נוסחה שמכפילים מרחק ב15
3.5X15= 52.5
ניראה לי גג 60...
צפיה קרובה מדי עלולה לפגוע באיכות צפיה.
תבדוק בחנות עם מטר ,כח תדע יותר טוב עם הגודל והמרחק מסתדרים לך...
בעיה היא רק תצוגה איכותית של מסכים בחנויות....
 
הנוסחה הזו כבר לא רלוונטית כיום כי לכל סוג תוכן כמו SD / HD / 4K יש מרחק צפייה מומלץ אחר.
למשל, תוכן 4K נראה מצויין ממרחק של 3 מטרים על מסך 77"...
 
צודק..
הנוסחה הזאת כניראה רלוונטית ל SD
 

במקרה הזה חשוב לציין שאין סיבה לקנות מסך 4K אם מרחק הצפייה שלך הוא מעל 4-5 מטר...
חבל על הכסף.
 
אני צופה ב70 4K מ5 מטר..נפלא..אמנם עדיין צריך כיול ראוי (:
 
אני למרחק זהה רוצה מסך 70" (להחליף את הקורו המזדקן בכבוד)

מזמן הבנתי שלתכנים באיכות גבוה אין דבר כזה "גדול מידי"
כי תמיד תרצו יותר...אז למה להתפשר. (במידה והתקציב מאפשר)
 

בדיוק, ככל שהתכנים משתפרים באיכות הטכנית, כך ההנאה ממסך גדול יותר גוברת.
 
היום ניסיתי את שירות נטפליקס ב 4k באמצעות האפליקציה שיש לי בטלוויזיה... עבד מדהים! ראיתי פרק ב נארקוס חד כתער... איזה כיף :כל-הכבוד:
 
איזו טלוויזיה?
 

La970 LG משופרת mk2
 
אחרי פרק ראשון של "נרקוס" לא הצלחתי להפסיק לצפות בה
וסיימתי עונה שלמה ביום וחצי. (כי היו חסרים תרגומים לפרקים האחרונים,אחרת זה היה ביום אחד)
סדרה מעולה. חובה.

הבנתי שנטפליקס עובדים על תרגומים בעברית שזה יפה.
 
נערך לאחרונה ב:
יש רק תשבוחות על הסדרה.
נטפליקס לא עובדים כרגע על תרגום. הם יבחנו את השוק הישראלי למשך זמן מה ואז יחליטו אם שווה להם להשקיע בכך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור