גודל טלוויזיה התייעצות

  • פותח הנושא פותח הנושא יוליוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תודה שוב לכולם על העזרה וההכוונה
 
אני רכשתי הייסנס 65 תגיע מחר.
לגבי איכות הטכנית של המכשירים כדאי כמובן לברר.
לגבי התמונה - מה ההבדל בין טלוויזיה לבין מערכת סטריאו אותה אנחנו בודקים לפי שמיעה?
אני יושב מול המסכים מוציא את העיניים ולא מצליח לראות הבדל באיכות התמונה בין ההיסנס לבין ה LG היקרה יותר ומציעה אומנם שלט שמתפקד כמו עכבר במחשב, אבל על זה לא אוציא 700 ש"ח נוספים.

אגב, הייתי קונה 75 אבל הפער במחירים כבר גדול. ההיסנס עלתה 3900 ש"ח.


אריה
 
אריה אם אתה לא רואה הבדלים בין ההייסנס לlg oled המצב קשה
 

אני יושב מול המסכים מוציא את העיניים ולא מצליח לראות הבדל באיכות התמונה בין ההיסנס לבין ה LG היקרה יותר ומציעה אומנם שלט שמתפקד כמו עכבר במחשב, אבל על זה לא אוציא 700 ש"ח נוספים.

אגב, הייתי קונה 75 אבל הפער במחירים כבר גדול. ההיסנס עלתה 3900 ש"ח.


אריה

כיום מסכי 75 תופסים את מקומם של מסכי 65.
 
זה לא רלוונטי. אם אני לא רואה הבדלים מה זה חשוב מה אחרים כן רואים?

אריה

אכלת אותה, אם היית וידאופיל היית גומר את הסיפור ב 20K, נולדת אודיופיל ותפסיד את המכנסיים.
 

המלצתי לחבר גם לקנות . הדגם הזה נגמר .
יש את הדגם החדש XF עולה 13,000 ש"ח
מה ההבדל ביניהם ?
 
לקנות כמה שיותר גדול. מאחר והטלוויזיה על עגלה, קירבתי אותה אלי. מרחק הצפייה 2.4 מטרים, מסך 65 רואים מצוין. הרגשה שאני נמצא בתוך המגרש. מסך 75 בטח היה עוד יותר טוב...

אריה
 
אני הולך לקנות בקרוב גם 75 אינץ'.
מכיוון שלמעט ח.י כל החברות עשו מיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו, אני מתכנן לרכוש LG.

לא יודע. אני קיבלתי מהם שירות מעולה. ולא, לא הזדהתי.
 

אני הולך לקנות בקרוב גם 75 אינץ'.
מכיוון שלמעט ח.י כל החברות עשו מיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו, אני מתכנן לרכוש LG.

השרות והאחריות חשובים ברכישת מוצר, אך הם אינם הגורם המכריע ברכישת המוצר.
מכוון שאנחנו דנים ביבואנים רשמים אינני רואה בעיה עם מספקי השרות של אותם חברות כגון, סוני, וסמסונג.
 
השרות והאחריות חשובים ברכישת מוצר, אך הם אינם הגורם המכריע ברכישת המוצר.
מכוון שאנחנו דנים ביבואנים רשמים אינני רואה בעיה עם מספקי השרות של אותם חברות כגון, סוני, וסמסונג.
הגורמים המכריעים משתנים מאדם לאדם. יש גם כאלה שאין להם בעיה עם יבוא מקבילי. אין פה חוקים.
 
לא יודע. אני קיבלתי מהם שירות מעולה. ולא, לא הזדהתי.
איזה שירות קיבלת מהם?
את ההתקנה לא הם עשו לך.
הטלוויזיה התקלקלה?
 

איזה שירות קיבלת מהם?
את ההתקנה לא הם עשו לך.
הטלוויזיה התקלקלה?

המסך הראשון הגיע עם כתם. ביקשתי שיבואו לראות, שלחו נציג, ראו, אמרו צודק. המסך יוחלף. בלי שום בעיה.
 
..... כל החברות עשו מיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו......
גם אני חשבתי כמוך,
עד אתמול.
לפני שדרוג, וכבעל נסיון שחווה את ה"שיווק האגרסיבי" של פרוניקס על בשרו,
התלבטתי - לשדרג לעוד סוני או לקנות TV אחרת ב"ראש שקט".
בסוף כנראה ניצח הרגש. הזמנתי סוני ממשווק מאושר.
כל התהליך מההזמנה ועד להתקנה עבר בצורה חלקה ומהירה.
טלפונים תאומים הבטחות בע"פ ובכתב, הכל התקיים.
התקנה מהירה ומקצועית ע"י טכנאים מנוסים ומנומסים.
אמריקה ורסאנו.
מישהו באלקטרוניקס פרו כנראה מקשיב לרעשים ברשת.
(ורד)
R
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור