גובה תלית מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
חברים שלום

האם ישנו גובה מינימלי או רצוי לתלית מסך 46" LCD .

לעזרתכם אודה.
 

בישיבה שני שליש מהחלק התחתון. {למרות שאצלי זה יותר גבוה עקב אילוצים}
 
הגובה המומלץ לצפיה הוא למדוד שליש \ שני שליש(1 מה-2, לא זוכר איזה מהם) מהמסך מלמטה, גובה זה צריך להיות אותו גובה של עיני הצופה(פחות או יותר).
 

80 סנטימטר מתחילת המסך-לא המסגרת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור