גובה תליית מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
שלום

רציתי לדעת אם יש כלל אצבע לגבי גובה לתליית מסך.

אני זוכר שלפני מספר שנים היתה המלצה שגובה העיניים יהיה בחלק העליון של השליש התחתון של המסך.
בהוראות התקנה של סוני ראיתי שגובה העיניים הוא בדיוק באמצע הגובה של המסך.

מה אתם אומרים?

מסך תולים פעם ב.... וכדאי לעשות את זה נכון פעם אחת.

שבת שלום
 

שלום

רציתי לדעת אם יש כלל אצבע לגבי גובה לתליית מסך.

אני זוכר שלפני מספר שנים היתה המלצה שגובה העיניים יהיה בחלק העליון של השליש התחתון של המסך.
בהוראות התקנה של סוני ראיתי שגובה העיניים הוא בדיוק באמצע הגובה של המסך.

מה אתם אומרים?

מסך תולים פעם ב.... וכדאי לעשות את זה נכון פעם אחת.

שבת שלום

זה נכון שמומלץ להתקין את המסך שגובה העיניים יהיה בחלק העליון של השליש התחתון של המסך.
1. קשה מאוד לא לשנות תנוחה בזמן הצפייה, ולכן זה משתנה כך שלא תמיד זה נכון להתקין בגובה המוזכר.
2. תמיד ישנם מגבלות, גובה מזנון, רמת גימור (מבריק) שיכול להשפיע על איכות התמונה.. ועוד משתנים.
 
מי שמרכיב משקפיים מולטיפוקל (כמוני) מעדיף גבוה יחסית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור