גובה התקנת פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
באיזה גובה מהריצפה רצוי להתקין פלזמה/LCD . מדובר על 42 אינצ' מרחק של כ - 3 מטר.
תודה מראש.
 

ליאור שאלה לי אליך :
מדוע מדגישים כי גובהו של מסך מחשב אמור להיות כאשר קו העיניים נמצא בגובה של השליש העליון של המסך ואילו במסך טלויזיה מדובר על השליש התחתון של המסך ?
דגשים ארגונומיים ? או סתם עניין של נוחות ...
 
אנסה לענות.
בעת צפייה במסך טלויזיה, אנחנו בדרך כלל מתרווחים על ספה, כורסא, או מיטה ואין לנו שום אינטראקציה עם המסך.
לעומת זאת, כאשר צופים במסך המחשב, יש אינטראקציה עם המקלדת והעכבר, והלחץ מהישיבה והרכינה קדימה מועבר ישר לעמוד השדרה התחתון, וכמו שאמרת, עושה נזק. אם נסתכל על שליש המסך העליון, נסתכל על המסך "מלמעלה", דבר שיגרום לצוואר להיות בתנוחה יותר טבעית.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור