גובה הרמקול על פני הרצפה

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,440
מעורבות
872
נקודות
113
בוקר טוב וחג שמח!
חשבתי על נושא מעניין לדעתי - האם יש חשיבות לגובה רמקול מעל הרצפה, כלומר כשמשתמשים בספייקים.
יש ספייקים יותר נמוכים ויותר גבוהים, ולספייקים יש ברגים שיכולים לעלות עוד טיפה את הרמקול.
האם עדיף שרמקולים תהיו יותר גבוהים או כמה שיותר נמוך...
 

ככל שתקרב לרצפה יהיה יותר משקל בנמוכים , לא הייתי זז בהרבה מהתכנון המקורי של הרמקול , סמ שתיים זה בסדר , יותר מדי להרים לא טוב , השיטה הכי טובה היא למדוד גובה הטויטר מהריצפה , צריך להיות קרוב לגובה האוזן מהרצפה בנקודת האזנה ( 90 ומשהו סמ ) , אלא אם יש לך וילסון ששם יש הטיה ותכנון אחר !
 
יש גם קשר לגובה האשכים מהרצפה ?( בגילנו ,אתה יודע הרבה שנים של גרויטציה )
 

יש גם קשר לגובה האשכים מהרצפה ?( בגילנו ,אתה יודע הרבה שנים של גרויטציה )
מזכיר לי...
למה גבר זקן הוא כמו שעון קוקיה?
למעלה קוקו, למטה מטוטלת
 
בוקר טוב וחג שמח!
חשבתי על נושא מעניין לדעתי - האם יש חשיבות לגובה רמקול מעל הרצפה, כלומר כשמשתמשים בספייקים.
יש ספייקים יותר נמוכים ויותר גבוהים, ולספייקים יש ברגים שיכולים לעלות עוד טיפה את הרמקול.
האם עדיף שרמקולים תהיו יותר גבוהים או כמה שיותר נמוך...
המרחק של הדרייברים מהרצפה הוא מרכיב בתכנון של רמקול ריצפתי.

אם מגביהים אותו, מקבלים תוצאה שונה מהתכנון, אבל זה לא אומר שלא יהיו אנשים שמעדיפים את התוצאה.
הרי כבר ברגע שממקמים רמקול בחדר מגורים ממילא מקבלים תוצאות שונות מהתכנון, אז זה לא נורא.

וייש גם את ההשפעה של ספייקים בלי קשר ובנוסף ולעניין הגובה, שאפשר כן/לא לאהוב אותה.

בקיצור -- לפי האוזן :)
 
אחלה, תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
גנאדי,

הגעתי אליך לפני כשנה, להאזין ולשמוע את מערכת האודיו שלך. הרמקולים נשמעים מאוזנים עם מעט באס מודגש. שאלה, ניגן בחדר סאב? צריך לזכור שיש לך מערכת וידיאו המשודכת למערכת אודיו ושהרמקולים צרכים יותר נדל"ן. תרים את העוקצים כמה שאתה יכול (תקבל פחות באס) ותרחיק את הרמקולים מהקיר האחורי כמה שיותר, עד שאשתך הנחמדה תעיר לך. סה"כ מערכת מאוזנת ונעימה.
 
genvirt, ממליץ לך לתקן את כותרת השרשור, "מעל פני האדמה"..... הקונוטציה היא עם זה בים המלח, פני הים או על פסגת החרמון......"מעל הריצפה" הוא מונח טוב יותר.(ורד)

אגב יש דיונים שלמים על איך צליל הרמקול משתנה באיזורים גבוהים לעומת פני הים אבל זה לא קשור לפוסט זה.
 
נערך לאחרונה ב:
גנאדי,

הגעתי אליך לפני כשנה, להאזין ולשמוע את מערכת האודיו שלך. הרמקולים נשמעים מאוזנים עם מעט באס מודגש. שאלה, ניגן בחדר סאב? צריך לזכור שיש לך מערכת וידיאו המשודכת למערכת אודיו ושהרמקולים צרכים יותר נדל"ן. תרים את העוקצים כמה שאתה יכול (תקבל פחות באס) ותרחיק את הרמקולים מהקיר האחורי כמה שיותר, עד שאשתך הנחמדה תעיר לך. סה"כ מערכת מאוזנת ונעימה.
תומר, חג שמח לפני כול!
לא, סאב מנגן רק אם אני בקטע של ק״ב בלבד.
הרמקולים שלי מרוחקים מהקיר די בסדר עד כמה שניתן בסלון ע״מ לא ליצור הפרעה לאנשים לעבור.
אכן, לפעמים באס מעולה לפעמים פחות - אני מאמין שזה עניין של הקלטה.
אלעתי את הנושא לא בגלל זה, יותר תיאורית , למרות שתמיד בראש מסתובב ״איזה שינוי״:)
נגיד יש איזה ספייק למשל שיכול להגביה רמקול נגיד ב5סמ ויש בחצי מזה - מה עדיף?
ברור הכול עניין של מבחן האזנה כמו כול דבר אחר בתחום, רציתי להבין האם יש איזה כלל - אלדר ציין מה שהוא שלא חשבתי עליו למרות היודע הדבר של היו טוויטר בגובה האוזניים.
 

genvirt, ממליץ לך לתקן את כותרת השרשור, "מעל פני האדמה"..... הקונוטציה היא עם זה בים המלח, פני הים או על פסגת החרמון.
"מעל הריצפה" הוא מנוח טוב יותר.(ורד)

אגב יש דיונים שלמים על איך שהצליל של הרמקול משתנה באיזורים גבוהים לעומת פני הים אבל זה לא קשור לפוסט זה.
חחח שכנתה אותי:) למרות זה היה די בכוונה ובהומור:)
 
טוויטר בגובה האוזניים
זה לא שהטוויטרים חייבים להיות בגובה האוזניים, הם צריכים להיות מכוונים לאוזניים.

אפשר להיעזר בספייקים לכיוון הטוויטרים למעלה/למטה בעזרת ספייקים בגודל שונה:
אם הטוויטרים מקרינים למעל גובה האוזניים, אפשר לשים ספייקים קטנים מלפנים וגבוהים מאחור, ולהיפך.
 
זה לא שהטוויטרים חייבים להיות בגובה האוזניים, הם צריכים להיות מכוונים לאוזניים.

אפשר להיעזר בספייקים לכיוון הטוויטרים למעלה/למטה בעזרת ספייקים בגודל שונה:
אם הטוויטרים מקרינים למעל גובה האוזניים, אפשר לשים ספייקים קטנים מלפנים וגבוהים מאחור, ולהיפך.
כן, כן זו הכוונה ברור. תודה על התיקון
 

אגב, לפני ימים ספורים, הגבהתי (בסמ', אולי טיפה יותר) את חלקם הקדמי של הרמקולים, קבלתי במה קצת יותר גבוהה וצליל גדול יותר, שווה לנסות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור