בתהליך שכנוע עצמי ומול ההנהלה להחלפת מסך לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
רק שאלה בבקשה :)
מזה 12 שנים אני עם מסך פלאזמה ״55 Pioneer KURO , מאד , אבל מאד מרוצה !
עובדת עד היום עם תמונה מדהימה .

לאחרונה אני מושפע משפע המסכים החדשים והטכנולוגיה המתקדמת אז אולי - אולי אשדרג.
מעוניין ב OLED כי התמונה טובה יותר.
לא חקרתי הרבה , אבל אני אוהב את Sony .
התרשמתי שגם LG ״בתמונה״ במיוחד ב OLED
אז לא יודע איך להתקדם ... על הפרק ''77 או ''83 או של Sony או של LG
Sony AG9 או ראיתי איפשהו A90j
LG - נדמה לי סידרה C אבל לא משוכנע

מה אתם אומרים ?

תודה מראש
 

נערך לאחרונה ב:
תמתין בסבלנות לתשובתו של "המומחה"
איציק ירקוני.
 
לאחרונה רכשתי LG OLED 65 c1
מסך מדהים

גם ככה כל פאנלי ה OLED הם של LG
אם תראה שוני באיכות, זה עניין של כיוון ההגדרות בהתאם לתוכן (התוכנה עושה את רוב העבודה).

Sony או LG נראה לי זה עניין של טעם אישי ופחות עניין של מי יותר טובה..
 
לאחרונה רכשתי LG OLED 65 c1
מסך מדהים

גם ככה כל פאנלי ה OLED הם של LG
אם תראה שוני באיכות, זה עניין של כיוון ההגדרות בהתאם לתוכן (התוכנה עושה את רוב העבודה).

Sony או LG נראה לי זה עניין של טעם אישי ופחות עניין של מי יותר טובה..

״גם ככה כל פאנלי ה OLED הם של LG״ - גם Sony משתמשת בפאנל של LG ?
 

טוב אז כיתתי רגלים בחנויות , להבנתי. :
  1. lg דגם G1 לעומת C1 : הדגמים זהים מבחינת מעבד וכ׳ , ההבדלים העיקרים - עובי המסך ועוצמת הרמקולים לטובת הראשון.
  2. התמונה במסכי oled כהה לעומת led
  3. מסך oled מראה יותר שקיפות של החדר ( מעין מראה ) לעומת ה led
כעת אני מבולבל יותר ...
 
נערך לאחרונה ב:
קצת מבוא על תכנולוגית התאורה במסכי פלזמה, לד ואולד ..
מסכי plasma - פאנל plasma display panel (PDP) , תאורה נוצרת ע"י שדה חשמלי שמטעין ביונים תאים במסך מלאים בגז פלזמה.
מסכי LED - פאנל LCD, תאורה נוצרת ע"י מערך הארה של לדים שממוקמים מאחורי הפאנל.
מסכי OLED - פאנל OLED, לכל פיקסל אינדיבידואלי יש יכולת הארה עצמית.

- ההבדל העקרי בין G1 ל C1 הוא פאנל עם יכולת בהירות גבוהה יותר (20%) עקב שימוש בחומרים עמידים יותר בחום מבלי להרוס את הפאנל לאורך זמן.

- התמונה כהה יותר כי למסכי OLED אין תאורה אחורית, כשיש שחור הלדים פשוט כבויים, מה שנותן לפאנל את יכולות הקונסטקט הכי גבוהות.

- נכון אבל לא ניתקלתי במסך טלוויזיה שלא סובל מי זה אבל בעיקרון מסך LED יכול להיות בהיר יותר ופחות לסבול מהתופעה.
 

המשך למעונינים ...
עוד חנות ועוד חנות , כל חנות אומרים לי משהו אחר , פעם המסך הזה הוא החדש ופעם אותו מסך הוא הישן יותר ...
פעם חברה זו הטובה ופעם האחרת טובה
נכון , אני לא טירון בקניות , ידוע לי מי מוכר את מה ומרוויח יותר ,
אבל לא מצאתי צדיק אחד בסדום , וחבל !!!
 
הסוני היא המלכה האמיתית 90j
כל מילה מיותרת. עזוב אותך מפירסום אגריסיבי שניראה עוד כבר בושתי
ב. להשקיע במסך כל כך הרבה כסף רק בשביל יכולת גיימינג זה טירוף לא מוצדק.
לקנות מסך סוני ולהנות מכל העולמות
זה שLG בעלת הפנל זה לא אומר כלום מה שחשוב זה המעבד ויכולות התמונה. בניה מא. ועד ת. מי שקונה בזול נידפק ביוקר.
 
הסוני היא המלכה האמיתית 90j
כל מילה מיותרת. עזוב אותך מפירסום אגריסיבי שניראה עוד כבר בושתי
ב. להשקיע במסך כל כך הרבה כסף רק בשביל יכולת גיימינג זה טירוף לא מוצדק.
לקנות מסך סוני ולהנות מכל העולמות
זה שLG בעלת הפנל זה לא אומר כלום מה שחשוב זה המעבד ויכולות התמונה. בניה מא. ועד ת. מי שקונה בזול נידפק ביוקר.
יש כבר בארץ A90j ?
 

רק שאלה בבקשה :)
מזה 12 שנים אני עם מסך פלאזמה ״55 Pioneer KURO , מאד , אבל מאד מרוצה !
עובדת עד היום עם תמונה מדהימה .

לאחרונה אני מושפע משפע המסכים החדשים והטכנולוגיה המתקדמת אז אולי - אולי אשדרג.
מעוניין ב OLED כי התמונה טובה יותר.
לא חקרתי הרבה , אבל אני אוהב את Sony .
התרשמתי שגם LG ״בתמונה״ במיוחד ב OLED
אז לא יודע איך להתקדם ... על הפרק ''77 או ''83 או של Sony או של LG
Sony AG9 או ראיתי איפשהו A90j
LG - נדמה לי סידרה C אבל לא משוכנע

מה אתם אומרים ?

תודה מראש

רונן.

אין ספק שמסך האולד הוא המחליף הטבעי של מסך הפלזמה ובמיוחד מסך פיוניר "הקורו" האגדי.
מכוון שאתה מורגל לגווני הצבעים בקורו שלך, לדעתי תתחבר למסך האולד של סוני מדגם AG9 שנחשב למסך האולד הטוב בעולם.

נכון שיוצא דגם חדש המחליף את ה-AG9 החלומי, אך אינני בטוח שהוא ייתן ערך מוסף משמעותי עבורך.
כיום מסך אולד סוני דגם AG9 בגודל 77 אינצ' נמכר במחיר שקשה לעמוד בפניו.

בהצלחה.
 
״גם ככה כל פאנלי ה OLED הם של LG״ - גם Sony משתמשת בפאנל של LG ?

סוני מזמינה פאנלים ממפעלי LG לפי הזמנה מתאימה לדרישות החברה ומהנדסייה.
כך שאין קשר בין פאנל במסכי אולד LG לבין סוני המגיע עם ציפויי מסך שונים ודרישות נוספות.
מסכי האולד מבית סוני ואל ג'י שונים מהותית בכל פרמטר.
 
זה שLG בעלת הפנל זה לא אומר כלום מה שחשוב זה המעבד ויכולות התמונה. בניה מא. ועד ת. מי שקונה בזול נידפק ביוקר.

מעבר למעבד התמונה העוצמתי בסוני, יישנם עוד פרמטרים המשולבים במסכי סוני.
פאנל מוזמן בתקן שונה.
ציפויי מסך שונים.
מעבד צבע.
איכות רכיבים
שלדת מסך
לוח M
מערכת אודיו ייחודית אדירה.
ועוד שלל מרכיבים המכתירים את מסך האולד מבית סוני למסך הטוב ביותר בנמצא.
 

מעבר למעבד התמונה העוצמתי בסוני, יישנם עוד פרמטרים המשולבים במסכי סוני.
פאנל מוזמן בתקן שונה.
ציפויי מסך שונים.
מעבד צבע.
איכות רכיבים
שלדת מסך
לוח M
מערכת אודיו ייחודית אדירה.
ועוד שלל מרכיבים המכתירים את מסך האולד מבית סוני למסך הטוב ביותר בנמצא.

לא נראה לי שצוות האתר צריך לרשום משפט כזה
בנוסף קצת מוזר שההמלצה כמעט תמיד היא סוני
גם מסכי אולד מיצרנים אחרים נסקרים יפה בעולם
 
נסקרים יפה. אבל התוצאה בשטח אומרת שסוני עדיפה בעל פרמטר. מחיר יורד איכות לא.
 
נסקרים יפה. אבל התוצאה בשטח אומרת שסוני עדיפה בעל פרמטר. מחיר יורד איכות לא.
איזו תוצאות בשטח בדיוק?
סוני מזמינה פאנלים ממפעלי LG לפי הזמנה מתאימה לדרישות החברה ומהנדסייה.
כך שאין קשר בין פאנל במסכי אולד LG לבין סוני המגיע עם ציפויי מסך שונים ודרישות נוספות.
מסכי האולד מבית סוני ואל ג'י שונים מהותית בכל פרמטר.

יותר שיווקי מזה אין לך?
 

שיווקי? יותר נכון מקצועי.
את האמת צריך לומר.
בוא תסביר לנו את השינויים בין הפאנל של סוני ל LG והיכן הם מצויינים ע"י אחת החברות.
אהבתי את הניסוח שלך: ה"חברה ומהנדסייה".
האם לא היו דרישות לפאנל מגורמים נוספים בסוני? (פועלים,כלכלנים, מזכירות, הטבחים בחדר האוכל)
העיקר, שאתה זה שאומר את האמת. דבר בהחלט חשוב.

ד"א, "מהותי" ו"משמעותי" הם בד"כ מילים שלרוב משתמשים בהם אנשים לא מקצועיים, אלא שיווקיים.
 
בוא תסביר לנו את השינויים בין הפאנל של סוני ל LG והיכן הם מצויינים ע"י אחת החברות.
אהבתי את הניסוח שלך: ה"חברה ומהנדסייה".
האם לא היו דרישות לפאנל מגורמים נוספים בסוני? (פועלים,כלכלנים, מזכירות, הטבחים בחדר האוכל)
העיקר, שאתה זה שאומר את האמת. דבר בהחלט חשוב.

ד"א, "מהותי" ו"משמעותי" הם בד"כ מילים שלרוב משתמשים בהם אנשים לא מקצועיים, אלא שיווקיים.

מציע לך להתאמץ וללמוד על ההבדלים בין הפאנלים.
אתן לך רמז..מתחיל ממרכז הפלטה
 

מציע לך להתאמץ וללמוד על ההבדלים בין הפאנלים.
אתן לך רמז..מתחיל ממרכז הפלטה
בחיאאת, מציע לך לקרוא ביקורות של כאילו שמבינים ובעלי ניסיון כנראה יותר ממך.
עדיין ממתין לעובדות המגבות את התוכן השיווקי שלך.
(לא שזה ישנה את התוצאות של ביקורות של אתרים מובילים בעולם המוכיחות שהסוני לא ממש טובה מ lg, על אף הבדלי המחירים)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור