בשעה טובה רכשתי מסך LED SMART TV 3D של LG מה אומר לכם

  • פותח הנושא פותח הנושא ufo77
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הבנתי אבל השאלה ששלי האם הדגם UE46D8000 LED של סמסונג נכלל במסכי ה D8000 שאתה כותב ?

תודה
 
בוודאי! מדובר בכל סדרה D המעולה. קצת עננות בצדדים, חוסר אחידות בתאורה אבל התמונה לא נפגמת מזה והיא באיכות וניגודיות הכי טובה שיש.
 

תודה
לאחר בחינה רכשתי את ה D6400
מקווה שאהנה!
 
אתה מתכוון LED 55 סדרה 6400 ? האם מותר לדעת בכמה
 
LED 46 D6400

....
 

שלומי, לאחר שתקבל את הטלביזיה ותצפה בה כמה ימים אנא העלה התרשמות ממנה.
 
D8000 מסך מציון בעל עיצוב מרשים למדי הטוב ביותר לפי שדעתי אני לא שמתי לב לעננות בכלל ולא לזליגות אור והסתכלתי בטלוזיה לא בתאורת חנות אלה בתאורה ביתית עצל חבר לפי מה שקראתי זה קשור לכול טלוזיה בעצמה לאיך היא הובלה לבית ולכעל טלוזיה יש בעית עענות שונה משל עצמה דוגמה במסך X יכולה להיות עננות מוןגזמת ובמסך אחר באותו דגם יכולה להיות עענות קטנה עד לא מורגשת וזה קשור גם לאיזה סוג זה אסיתי ארופאי או אמרקאי לפ]י מה שבנתי מאתר הכחול ומבעלים של המסך הארופאי הכי פחות סובל מבעיות עננות וסליגות אור לעומת האסיתי שהוצג בתעורה בתלת אביב וסבל מזליגות אור חומרות ועכנננות מוגזמת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור