בשעה טובה קניתי את הסוני 828 אבל יש לי בעיית חיבור לאינטרנט

  • פותח הנושא פותח הנושא ylosi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ylosi

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
אני לא מצליח להתחבר דרך WIFI וגם לא דרך חיבור קווי.
עשיתי הוטספוט דרך הטלפון וכן מתחבר.
אני מחובר עם פייברבוקס של הוט
יש למישהו רעיון?
מישהו נתקל בבעיה דומה?
תודה מראש לכל העוזרים
 

מה אתה עושה בדיוק, מנסה דרך התחברות וזיהוי אוטומטי? האם הראוטר שלך מאפשר הוספת ip חדש לרשת?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור