Y ylosi חבר אתר הודעות 16 מעורבות 0 נקודות 0 5/2/15 #1 אני לא מצליח להתחבר דרך WIFI וגם לא דרך חיבור קווי. עשיתי הוטספוט דרך הטלפון וכן מתחבר. אני מחובר עם פייברבוקס של הוט יש למישהו רעיון? מישהו נתקל בבעיה דומה? תודה מראש לכל העוזרים
אני לא מצליח להתחבר דרך WIFI וגם לא דרך חיבור קווי. עשיתי הוטספוט דרך הטלפון וכן מתחבר. אני מחובר עם פייברבוקס של הוט יש למישהו רעיון? מישהו נתקל בבעיה דומה? תודה מראש לכל העוזרים
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/2/15 #2 מה אתה עושה בדיוק, מנסה דרך התחברות וזיהוי אוטומטי? האם הראוטר שלך מאפשר הוספת ip חדש לרשת?