בשעה טובה הגיעה הטלוויזיה LG 55le5500 וצריך עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא roshim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roshim

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,
קיבלתי את הטלוויזיה החדשה ואני חייב להגיד, רואים מעולה!
פשוט חוויה!
רציתי שתעזרו לי אולי יש טיפים לכיול הטלוויזיה כך שהתמונה תהיה במיטבה..
ראוי לציין, כאשר אני משחק FIFA 2011 באקס בוקס, משהו נראה קצת מוזר, למרות 2ms זמן תגובה אני מקבל קצת מריחות ולמרות כיבוי כל אפשרויות ההחלקה כגון truemotion..
תודה.
 

תתחדש ותהנה.
קנית אחלה טלויזיה עם הרבה פרמטרים לכיול.
הוא שאמרנו הגודל כן קובע.
אני מעביר אליך קשור בקורת על הטלויזיה
עם כיול מומלץ ע"י כותב המאמר שהוא מקצוען בנושא:
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lg-lcd-tv/lg-55le5500.html
אני מעביר לך בקורת נוספת עם כיול של הטלויזיה מאתר cnet האמריקאי:
http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/lg-55le5500/4505-6482_7-34027029.html#reviewPage1
 
תודה!
 

בחרתה מסך מציון בעל פקצרים מענינים ביותר תתחדש ותהנה מחכה לתמנות מהטלוזיה החדשה וכמובן כתוב ביקורת עליה
מחכה לבקורות
 
מקווה שרכשת את הטלויזיה מהיבואן הרישמי שהוא ח.י.
מיבואן מקביל אין תפריטים בעברית,ואין תמיכה בעברית
לכתוביות בסרטים המופיעים בסיפריה נפרדת דרך כניסת usb .
 
רק ח.י! לא חוסך כדי להצטער אח"כ..

יש משפט שאומר, מה שזול בסוף יקר!
 

בקשר למריחות, איך חיברת את האקסבוקס למסך, כלומר בעזרת איזה כבל ?
 
בקשר לאחריות של ח.י או של יבואן אחר חוץ מהקטע של הכתוביות בעברית יש עוד משהו שונה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור