בשורות טובות מקינטוש ma12000

  • פותח הנושא פותח הנושא אפי ווג
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

א

אפי ווג

אורח
אחרי החגים מגיעות תמיד בשורות טובות.
שוחרר לאחרונה מקינטוש 12000 ma מגבר משולב 350w×2 היברידי. יש גם שפופרות . 4 שפופרות. 10 יציאות אנלוגיות ו - 7 דיגיטליות.
עדיין לא נבחן על ידי אתרים נחשבים.
המגבר מעניין מאוד, אבל עם שפע המידע שהחברה פרסמה לגביו עדיין אין לי אפשרות להבין מה הוא כולל, מה היתרונות שלו והאם כדאי לרכוש אותו.
לפני פחות משנתיים קניתי רסיבר של אותה חברה מקינטוש mac 7200 שהיה די חדש בשוק. עם dac ויציאת מספקות. 200wx2. מגבר מעולה.
אין לי צורך בטיונר שכמעט לא בשימוש.
אני מתלבט בכמה נקודות כיוון שהמגבר החדש עולה 14000$ בחול. מדובר בהוצאה משמעותית.
אשמח לקבל את עצתכם בשאלות שעולות ....
1. האם המגבר החדש ישפר את הסאונד. והאם בשיעור משמעותי.
2. האם יש לו dac. ואם כן - האם ה- dac שלו טוב יותר מה - dac של ה- 7200.
3. האם ה- dac של ma 12000 החדש,אם ישנו... טוב יותר מה -dac שאני משתמש בו כעת - moon 380d (שהוא עדיף על ה- dac של ה- 7200)
הרמקולים ד.א. הם 711 piega.
אשמח לתשובותיכם.
 

אחרי החגים מגיעות תמיד בשורות טובות.
שוחרר לאחרונה מקינטוש 12000 ma מגבר משולב 350w×2 היברידי. יש גם שפופרות . 4 שפופרות. 10 יציאות אנלוגיות ו - 7 דיגיטליות.
עדיין לא נבחן על ידי אתרים נחשבים.
המגבר מעניין מאוד, אבל עם שפע המידע שהחברה פרסמה לגביו עדיין אין לי אפשרות להבין מה הוא כולל, מה היתרונות שלו והאם כדאי לרכוש אותו.
לפני פחות משנתיים קניתי רסיבר של אותה חברה מקינטוש mac 7200 שהיה די חדש בשוק. עם dac ויציאת מספקות. 200wx2. מגבר מעולה.
אין לי צורך בטיונר שכמעט לא בשימוש.
אני מתלבט בכמה נקודות כיוון שהמגבר החדש עולה 14000$ בחול. מדובר בהוצאה משמעותית.
אשמח לקבל את עצתכם בשאלות שעולות ....
1. האם המגבר החדש ישפר את הסאונד. והאם בשיעור משמעותי.
2. האם יש לו dac. ואם כן - האם ה- dac שלו טוב יותר מה - dac של ה- 7200.
3. האם ה- dac של ma 12000 החדש,אם ישנו... טוב יותר מה -dac שאני משתמש בו כעת - moon 380d (שהוא עדיף על ה- dac של ה- 7200)
הרמקולים ד.א. הם 711 piega.
אשמח לתשובותיכם.
יש DAC
תכונות : ציטוט מהאתר שלהם :
Digital-to-Analog Converter (DAC) Type
8-channel, 32-bit/384kHz PCM/DSD, Quad Balanced

לגבי המוצר, אם היה לי תקציב , הייתי מזמין ללא היסוס.
( גם לי יש משהו שלהם )
 
הייי
אני כתבתי את הפוסט הזה
למה שינו לי את הזהות??
 
הייי
אני כתבתי את הפוסט הזה
למה שינו לי את הזהות??

מה זאת אומרת?
 

מה זאת אומרת?
שמי אפי ווגדן כתבתי כמה פוסטים בפורום הזה
כתבתי את הפוסט הזה
ולפי הסמליל אני משתתף חדש בשם אפי ווג...
מה קורה כאן?
האם יש לזה קשר לכך שהחלפתי טלפון?
 
זה לא אתה מסרט "זהות גנובה":)
באיזו זהות להשיב לך??
 

אולי נרשמת פעמיים בטעות וכל פעם אתה משתתף במשתמש אחר ?
קורה
 
שמי אפי ווגדן כתבתי כמה פוסטים בפורום הזה
כתבתי את הפוסט הזה
ולפי הסמליל אני משתתף חדש בשם אפי ווג...
מה קורה כאן?
האם יש לזה קשר לכך שהחלפתי טלפון?

היי אפי. לא שיננו כלום. אבל אני כן יכול לראות שכ-״אפי ווג״ נרשמת ב-30.10.2018. וכ-״אפי ווגדן״ נרשמת ב-3.11.19.
 
איך אני מבטל את אפי ווג?
רוצה להשאיר רק את אפי ווגדן
 

אם תרצה אני אבטל את המנוי הזה. רק תבדוק לפני שאתה מצליח להיכנס עם המנוי ״אפי ווגדן״.
 
אם תרצה אני אבטל את המנוי הזה. רק תבדוק לפני שאתה מצליח להיכנס עם המנוי ״אפי ווגדן״.
לא מצליח להכנס עם אפי ווגדן כיוון שאפי ווג קופץ ישר
אולי תשחזר לי את הסיסמא של אפי ווגדן ואז נמחק את אפי ווג
 
שלחתי לך הודעה פרטית. נמשיך משם.
 

הmoon שלך עדיף בהרבה תשאר איתו
 
אחרי החגים מגיעות תמיד בשורות טובות.
שוחרר לאחרונה מקינטוש 12000 ma מגבר משולב 350w×2 היברידי. יש גם שפופרות . 4 שפופרות. 10 יציאות אנלוגיות ו - 7 דיגיטליות.
עדיין לא נבחן על ידי אתרים נחשבים.
המגבר מעניין מאוד, אבל עם שפע המידע שהחברה פרסמה לגביו עדיין אין לי אפשרות להבין מה הוא כולל, מה היתרונות שלו והאם כדאי לרכוש אותו.
לפני פחות משנתיים קניתי רסיבר של אותה חברה מקינטוש mac 7200 שהיה די חדש בשוק. עם dac ויציאת מספקות. 200wx2. מגבר מעולה.
אין לי צורך בטיונר שכמעט לא בשימוש.
אני מתלבט בכמה נקודות כיוון שהמגבר החדש עולה 14000$ בחול. מדובר בהוצאה משמעותית.
אשמח לקבל את עצתכם בשאלות שעולות ....
1. האם המגבר החדש ישפר את הסאונד. והאם בשיעור משמעותי.
2. האם יש לו dac. ואם כן - האם ה- dac שלו טוב יותר מה - dac של ה- 7200.
3. האם ה- dac של ma 12000 החדש,אם ישנו... טוב יותר מה -dac שאני משתמש בו כעת - moon 380d (שהוא עדיף על ה- dac של ה- 7200)
הרמקולים ד.א. הם 711 piega.
אשמח לתשובותיכם.
לפני שבוע כתבת שאתה מחפש דאק וקבעת בנחרצות, שלא תקנה שום דאק שאתה לא יכול להאזין לו בבית
אז הנה התשובה לשאלה שלך:
אל תקנה את המגבר החדש, אם אתה לא יכול להאזין לו בבית ולהיות בטוח שהשילוב שהוא יותר ערב לאוזניך מהמגבר +דאק שיש לך כרגע
 
זה פוסט ישן
מגבר נקנה מזמן....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור