darks חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 1/6/08 #1 שלום לכולם . ברצוני לרכוש את הטלויזיה הבאה 42 LCD 42LG30R . מרחק 4 מטר. מטרה:1. לראות סרטים , מהמדיה סנטר שיש לי . 2. חיבור הנייד לטלויזיה . מה דעתך ?
שלום לכולם . ברצוני לרכוש את הטלויזיה הבאה 42 LCD 42LG30R . מרחק 4 מטר. מטרה:1. לראות סרטים , מהמדיה סנטר שיש לי . 2. חיבור הנייד לטלויזיה . מה דעתך ?