ברצוני לדעת אם אוכל ליבא מסך מארה"ב ויתאים לשידור בארץ

  • פותח הנושא פותח הנושא fffohad
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

fffohad

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
כיום ברשותי ממיר דיגיטאלי עם יציאת HD של הוט
האם ביציאת HD יש את הצורך במולטיסיסטם ???
 

נערך לאחרונה ב:
ב HD אתה חייב לוודא שהוא תומך בשידור 50HZ שזו שיטת השידור בישראל, ואילו ב SD אתה חייב לוודא שהוא תומך ב PAL. בכל מקרה, הנה כתבה מפורטת בנושא: http://www.dtown.co.il/articles/1696.html
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור