R RS972 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 1 נקודות 3 26/2/22 #1 הקרנבל אמור היה להתחיל השבוע. מה הסגנון/ות ו/או האמנים שאתם אוהבים?
exupgh12 חבר משקיען הודעות 5,429 מעורבות 3,335 נקודות 113 26/2/22 #2 היינו בקרנבל לפני מספר שנים [זה שמתקיים בריו מסחרי, זה שמתקיים בסלבדור דה באהיה (הבירה הראשונה של ברזיל) קצת פחות], חוויה מטורפת ומומלצת למי שיכול. תמונות מצורפות 20160207_211442.jpg KB 182.7 · צפיות: 112 20160207_213246.jpg KB 169.9 · צפיות: 114 20160207_230843.jpg KB 140.4 · צפיות: 104 20160207_231422.jpg KB 185.4 · צפיות: 104 20160207_232748.jpg KB 186.9 · צפיות: 105 20160207_233347.jpg KB 177.6 · צפיות: 107 20160207_234855.jpg KB 155.1 · צפיות: 115 20160207_235221.jpg KB 144 · צפיות: 114 20160208_004203.jpg KB 144.7 · צפיות: 112 20160208_010430.jpg KB 176.4 · צפיות: 108
היינו בקרנבל לפני מספר שנים [זה שמתקיים בריו מסחרי, זה שמתקיים בסלבדור דה באהיה (הבירה הראשונה של ברזיל) קצת פחות], חוויה מטורפת ומומלצת למי שיכול.