ברוך השם הטלויזיה כאן!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא sprunknwn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sprunknwn

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
טוב אז סוף סוף התחדשתי ב 32wl68 ואני חייב לציין שהיא נראית גדולה יותר ממה שציפיתי וראיתי קודם לכן, אולי זה החדר, בכל מקרה, אני צריך עכשיו עזרה בלכייל אותה אז אם מישהו יכול לתת לי כמה טיפים וכיוונים על איך להתחיל בכלל, אני אודה לו מאד.
בקשר לתמונות - צילמתי את כל התהליך אעלה אותם בהמשך.
 

תתחדש !
איזה מכשירים יחוברו אליה ?
 
הקנסולה - Xbox360, ממיר יס, ואולי המחשב למרות שהוא לא תומך לי ב Nr כרגע
וגם הכתב לא כל כך ברור
אצטרך עזרה בכיול הטלויזיה עד שהיא תגיע לרמה מספקת.
 
אם אתה פעיל בלייב של האקס-בוקס, ויש לך מנוי זהב, צרף אותי לרשימת החברים שלך:
oNOTDEADo
יש לי מספר לא קטן של חברים ישראלים ונשמח לצרף אותך לקהילה (y)

גל
 

תודה, בכיף, אם רק תוכל לעזור לי עכשיו לכייל את הטלויזיה אני אודה לך
 
לצערי אני לא מומחה גדול בוידאו ביתי.
יש לי 34" בסלון שמספקת אותי.
לעומת זאת, אני יודע שישנו מדריך כלשהו לכיול דרך הממיר של יס.
לדעתי האישית, אין כמו מראה עיניים וכיוון על פי העדפה אישית.
מצטער שלא יכולתי לעזור יותר.
 
זה בסדר, תודה בכל מקרה. בן כמה אתה גל?
 

אני בן 33 ידידי. (לא יודע איזה סמיילי לבחור, עצוב או מרנין)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור