בקשת עזרה מהירה לפלזמה C550

  • פותח הנושא פותח הנושא noes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
שלום נכבדי
חייב לתת תשובה עד מחר לגבי סמסונג C550 מתצוגה
1. האם הפאנל היינו SQ (תוצרת סמסונג ) או אחר , אם לא תוצרת מה זה יכול להיות והאם זה קריטי? מוכרים במס' חנויות לא ידעו על מה אני מדבר
2. יתכן והמסך לא עבר הרצה וכיולים הנדרשים ל 200 שעות הראשונות , האם זה משמעותי

אנא עזרתכם המהירה
תודה מראש
 

רצוי מאוד לברר כמה שעות עבד המסך.

ענין הפאנלים רלוונטי ל- LCD.
 
תודה ליאור
סביר להניח שתשובה מדויקת קשה לקבל
בוא ניקח תרחיש קיצוני , דגם בן שנה , 12 שעות ביום כ 3500 שעות
בחנות נאמר לי שלושה חודשים
ואני שוב שואל האם רלוונטי אם נעשתה הרצה או לא
 
היום אמור להיות פחות רלוונטי, אבל, בקש שיציגו מסך עם תמונה שחורה, תסתכל מקרוב אם ישנם סימני צריבה בתמונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור