בקשת עזרה דחופה עקב מסך שובק ומבצע חם

  • פותח הנושא פותח הנושא פונזי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פונזי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב לכולם.
יש לי מבצע מעולה שאני צריך להחליט דחוף.
אני מתלבט מאוד בין מסכי פנסוניק הבאים:
1. פלזמה th-p50vt20 סדרת דגל מעולה משנת 2010 , מסך איכותי עם השתקפות מינימלית (יש לי אותה במחיר טוב).

2. פלזמה th-p50st60 קיבלה ביקורות מעולות , קצת יותר יקרה אבל בתקציב שלי.

3. לד מהסדרה האחרונה th50as670 כולל תפריט בעברית וגם איכותית מאוד כאשר מספר מכורי פלזמה כמוני
מודים שאיכות ה led בסידרה האחרונה מעמידה אותם במיבחן קשה בקרב הפלזמה \ לד.

עד היום יש לי טלויזיה מהסוג הגדול הישן והטוב ולצערי אחרי כמעט 11 שנה הוא שובק חיים.
אגב לא מפריע לי במיוחד ההישתקפויות במסך.
אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי.
תודה רבה-
פונזי.
 

אם הנטיה שלך היא לכיוון פלזמה, נראה שהכי אטרקטיבי כאן הוא ST60.
 
תודה רבה על התשובה המהירה.
האם זה נכון שהלד החדש של היום עדיף?
אני בכל זאת קצת חושש מכל התפריטים באנגלית ושלכן אני לא ינצל את האיכויות האמיתיות של הפלזמה.
 
מה זה "איכויות אמיתיות"? אם אתה צופה בשידורי טלוויזיה רגילים וסרטי HD, אז אתה מנצל.
בטלוויזיה הנוכחית שלך התפריטים בעברית? לא? זה מפריע לך?
אם אתה צריך מסך חכם שיתמוך בעברית מבחינת כתוביות בניגון דרך USB אז זה משהו אחר ואכן לא יתאים לך כאן.
גם ביחס ל"לד החדש" יש לפלזמות הללו יתרונות באיכות התמונה הכוללת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור