בקשת המלצה על טלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא Ronen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ronen

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב,
ברצוני לרכוש טלוויזיות, חשבתי על הדגמים הבאים:
פלזמה 42 אינטש:
42PT81 - LG
42PC51R - LG
ו- LCD
37LC53 - LG

מישהו מכיר את הדגמים ויכול לתת דעתו עליהם?
ההבדל בין שתי הפלזמות הוא רק ב- DVR או שיש משהו נוסף?
השימוש העיקרי לטלוויזיות הוא ערוץ 1, 2, 10, רוב הזמן סרטים או סדרות ב- DVD וקצת PS2
תודה ויום טוב.
 

נערך לאחרונה ב:
לשימושים שלך, פלזמה בהחלט יכולה להתאים.
מה התקציב?
 
תקציב

התקציב לא קשיח ישנה גמישות מסוימת.
המחשבה הייתה להשקיע בסביבות 12-13 לשתי הטלוויזיות, כאמור אחת לסלון ואחת לחדר השינה.
מבחינת הגדלים האם נראה מתאים 42 לסלון ו- 37 לחדר שינה? או שלחדר שינה מספיק 32?
המרחקים הם 3.5 מטר בסלון ו- 3 בחדר שינה.
תודה ויום טוב.
 
3-3.5 מטר הייתי הולך על 42", לחדר שינה תספיק כנראה 37", אבל תצטרך לבדוק בעצמך.
תבדוק גם דגמי פלזמה מקבילים של סמסונג Q91 ופלזמה פנסוניק PH10
 

תודה אני אבדוק

תודה אני אבדוק
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור