K koren1231 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 26/2/13 #1 אתמול התחדשתי בטלווזיה הנ"ל,הכל טוב ויפה,רק שאני לא מצליח למצוא את עידן+.... מה שאמור להיות מובנה בטלווזיה.מישהו יודע איך מתפעלים אותו? ועוד משהו... איך מחברים מחשב נייח לטלווזיה,דרך איזה חיבור? תודה רבה
אתמול התחדשתי בטלווזיה הנ"ל,הכל טוב ויפה,רק שאני לא מצליח למצוא את עידן+.... מה שאמור להיות מובנה בטלווזיה.מישהו יודע איך מתפעלים אותו? ועוד משהו... איך מחברים מחשב נייח לטלווזיה,דרך איזה חיבור? תודה רבה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 26/2/13 #3 אתה צריך לחבר אנטנה חיצונית למסך ומהתפריט המתאים לבצע סריקת ערוצים. לגבי מחשב נייד, האם יש בו יציאת HDMI?
אתה צריך לחבר אנטנה חיצונית למסך ומהתפריט המתאים לבצע סריקת ערוצים. לגבי מחשב נייד, האם יש בו יציאת HDMI?
K koren1231 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 27/2/13 #4 כן יש יציאת hdmi ואני מתכוון למחשב נייח לא נייד....
A ahersko אוהב את התחום הודעות 267 מעורבות 1 נקודות 18 1/3/13 #6 הטלביזיה מיבוא מקביל? יש לך תפריטים בעברית? אם היא מוגדרת שלא בישראל, יש מדינות שאופצית העידן לא זמינה בהם. ענה על השאלות ונמשיך משם.
הטלביזיה מיבוא מקביל? יש לך תפריטים בעברית? אם היא מוגדרת שלא בישראל, יש מדינות שאופצית העידן לא זמינה בהם. ענה על השאלות ונמשיך משם.