בקשר ל- Samsung UA40EH5000 LED עידן+???????????

  • פותח הנושא פותח הנושא koren1231
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

koren1231

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול התחדשתי בטלווזיה הנ"ל,הכל טוב ויפה,רק שאני לא מצליח למצוא את עידן+.... מה שאמור להיות מובנה בטלווזיה.מישהו יודע איך מתפעלים אותו?

ועוד משהו... איך מחברים מחשב נייח לטלווזיה,דרך איזה חיבור?

תודה רבה
 

אתה צריך לחבר אנטנה חיצונית למסך ומהתפריט המתאים לבצע סריקת ערוצים.
לגבי מחשב נייד, האם יש בו יציאת HDMI?
 
כן יש יציאת hdmi ואני מתכוון למחשב נייח לא נייד....
 

הטלביזיה מיבוא מקביל? יש לך תפריטים בעברית?
אם היא מוגדרת שלא בישראל, יש מדינות שאופצית העידן לא זמינה בהם.
ענה על השאלות ונמשיך משם.
 
התפריט הוא בעברית!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור