בקשר לקניית lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא lidordor
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lidordor

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני צריך את עזרתך אני מעוניין ב LCD32 הקטע הוא שאני רוצה להשתמש בו גם לממיר של הוט לערוצים וגם למחשב לסרטים ומשחקים אני רוצה איכות טובה בלי זליגת אור וכל מיני בעיות שונות אני מחפש איכות אבל עד 4500 התקציב

בהתחלה חשבתי על ''HDTV 5MS LCD 32 32LC53 LG כי לפי מה שהסבירו לי שיחס ניגודית כמה שיותר גבוה יותר טוב וגם זמן תגובה זה 5 אז זה מתאים למשחקים אז ככה הבנתי אבל לפי מה שאני רואה אנשים מתלוננים על זליגת אור שאני לא כזה מבין מזה אבל נראלי זה מציק לפי איך שהם מתארים את זה ואני כמעט כבר התכוננתי לקנות את זה ואני עכשיו צריך את עזרתך אני רוצה משו בסגנון כמו שהבסרתי לך גם לממיר וגם למחשב ולסרטים מהמחשב ולDVD ולמשחקי מחשב וקנסולות אני מקווה שתוכל לעזור לי כי זה מעט חשוב לי לזמן הקצר

ואם אני יכול להוסיף עוד משו אם עדיף נגיד פלזמה בגלל שזה יותר טוב לממיר אז תנסה לעזור לי כי בראסמי אני מעדיף 80 אחוז לצפייה בממיר וסרטים DVD ו20 אחוז משחקים ומחשב אז אני פשווט יודהה לך אם תזרז תתשובה כי אני כבר לוחץ לדגם ואין ממש לא מבין בזה
 

אם רוב השימוש הולך להיות צפיה בשידורי טלוויזיה, אז הפלזמה של LG מדגם PC51 יכולה להתאים, אם כי הרזולוציה שלה פחות תתאים למשחקי מחשב.
כאן יש מידע על מסכי LCD 32
http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=9
 
אני רוצה שתסביר לי איזה דגם מתאים לי לדעתך אבל במחיר של 4500 כי בקישור שנתת פה אני לא יודע איזה דגמים קשורים למה שאני מתכון אם תוכל לרשום לי תדגמים ומה לדעתך הטוב ביותר אז תודה רבה
 
כל הדגמים קשורים.
חשוב גם לראות את המסך בעיניים כשהוא מציג שידורי טלוויזיה (תבקש מהמוכר).
 

אני גר באזור המרכז מאיזה חניות לדעתך עדיף ללכת ולראות ולקנות
 
יש את Sound & Vision וארמגדון בבורסה ר"ג, סטריאו סטאר בפ"ת, סינמה פרדיסו בנמל ת"א.

כאן יש מידע נוסף ]
 
לא מציע לרכוש מסך מסדרת LG, ישנם 3 מסכים מאד מומלצים לשימושים שציינת והם ה SAMSUNG R81 וה HITACHI A01, וה SHARP WD1E.

רצוי לבדוק בעיניים גם איך נראה החיבור למחשב.
 

היום הלכתי לראות את הדגם של LG LC53 שזה ה32 אינץ וסתם הלכתי לבדוק פה כמו שאומרים על הזליגת אור והבעיות שלו אבל לדעתי יש פה הרבה אנשים שטועים אתם לא יודעים לכון את הטלויזיה בגלל זה אתם מתלוננים יש לכיוון את החדות את הבהירות של המסך וכל זה משנה את איכות הצפיה
 
תקשיב, לזליגת אור אין קשר לכיוונים.

לי יש סוני 32 ואני נהנה ממנה מכל רגע ורגע.

איכות חבל על הזמן. עולה קצת יותר אבל שווה כל שקל.
 
אכן כיול תמונה חשוב מאוד.
אבל זליגת אור אינה קשורה לזה, בזליגה רואים כתמי אור בד"כ בפינות המסך.
 

הסוני באמת מסך מצויין.
מומלץ לכל מי שרוצה מסך לא יקר(יחסית)באיכות טובה.
 
נערך לאחרונה ב:
אבל שריאתי שם את הLCD והיה כמה קטעים חשוכחים לא ריאתי שום זליגת אור
 
החדר צריך להיות חשוך לגמרי על מנת להבחין בתופעה בקלות (אם היא קיימת).
 

נכון יכול להיות שהם פגומים אם כן כי המוכר אמר לי שאם יהיה לך בעיה איתה תחזיר לנו אותה
ליאור אתה גם באשכול אחד רשמת שהLCD של LG הוא ביצועים סבירים מה הכונה כי יש לו יחס גובה זמן תגובה קצר שזה טוב מאוד לא?
 
זה אומר שהביצועים של הדגם הזה הם ב"מקום טוב באמצע"
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור