בקשה/עזרה מפרט מחשב תקציב של כ - 4000 ש"ח לא כולל מסך


thelegendery

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם, אני ממש לא מבין גדול במחשבים או במפרטים ולכן אני זקוק לעזרתכם. אנסה לתאר את הצרכים שלי.

1. מה התקציב המקסימאלי? בסביבות ה 4000 ש"ח
א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? אפשר לנצל הכל
ב) במידת הצורך- עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? כ- 500 ש"ח

2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? עבודה משרדית, צפייה והורדה של המון סרטים, סדרות ועוד ותכני HD , עבודה עם האינטרנט עם מספר חלונות גדול שפתוח בדפדפן(עבודה במקביל) ובו זמנית עוד דברים שעובדים ברקע, צפייה בשידורי אינטרנט דרך המחשב.
א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה).
ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין:
-אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב.
-מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך).
-לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)?

3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם העדפות לדגמים. אין צורך בציוד היקפי

4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט? לא מכיר את הרכיבים

5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 10 (10=שקט קרטי)? שלא יהיה רועש, כלומר סטנדרטי

6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)? לא

7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? תלוי במחיר של מערכת ההפעלה ואופיס

8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. כרגע אני גר באיזור המרכז ואין חנות ספציפית שאני מעדיף, המליצו לי על KSP אבל אני יודע שיש עוד כמה וממש אין לי מושג

9. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה באופן כללי אני לא מרוצה מהמחשב הישן שלי ולכן והייתי רוצה מחשב אמין, מהיר , ללא תקיעות באינטרנט או לדוגמא אם פתוחים 10 חלונות בכרום ועוד 5 בפיירפוקס ובו זמנית אני מעתיק מהמחשב להתקן חיצוני וכדומה אז שלא יהיו תקיעות ושיעבוד חלק ורצוף, מה שכרגע לא קורה אצלי במחשב הישן. כמו כן שיהיה הרבה מאוד מקום בהארד דיסק לאחסן סרטים וסדרות וכדומה. עוד דבר מאוד חשוב זה שאני רוצה לחבר שני מסכים למחשב . כמו כן לפעמים המחשב עובד כמה ימים ברציפות. בנוסף לכל זה אני רוצה שהמחשב יהיה רלוונטי גם בעוד 3 שנים, גם אם זה אומר רכיבים קצת יותר איכותיים ממה שאני צריך על מנת שלא אצטרך להחליף/לשדרג בקרוב.

10. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד? לדעתי תמיד חשוב שיהיה אפשרות שידרוג אבל כמו שציינתי בסעיף 9, הייתי רוצה שהמחשב יהיה רלוונטי גם בעוד כמה שנים ולכן כבר עכשיו אני מוכן להשקיע קצת יותר.

בנוגע למה שהולך לרוץ במחשב אז זה בערך מה שיהיה:
תוכניות כגון klite (ניגון סרטים) או אפילו ניגון של תוכן פלאש וכדומה דרך אתרי אינטרנט כגון צפייה ישירה במשהו או צפייה בדפדפן במשחק כדורגל בסטרימינג, eclipse, visual studio ולפעמים אני גם פותח virual box שזה virual machine ששם יש לינוקס . כמובן שלא כל הדברים הללו במקביל אבל אפשר לומר שהרוב כן, כמו כן אני הרבה פעמים מגיע למצב שבו פתוחים לי 15 לשוניות בכרום ובאחד מהם אני רואה כדורגל בצפייה אונליין ובו זמנית האקליפס פתוח ובמסך השני יש סרט שרץ או שבמסך אחד אני מריץ אקליפס בלינוקס דרך ה virualbox ובמסך השני אני מפעיל סרט (בויינדוס) ובו זמנית גם הדפדפן פתוח.... ובסופו של דבר הייתי רוצה שזה ירוץ חלק בלי תקיעות וברצף דבר שכיום אין לי אותו.


תודה מראש לכל המגיבים.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור