בקשה לעזרה/ייעוץ לקראת רכישת מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא AhKo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AhKo

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אנו מעוניינים לרכוש LCD 42 full HD. המגוון רחב והלכנו לאיבוד. איכות וטכנולוגיה מתקדמת חשובים לנו. מוכנים להשקיע 8,000-10,000 ש"ח.
בשקם אלקטריק המליצו על פילפיס אשר במבצע אצלם, דגם 7403. בחנות אחרת המליצו על היטאצ'י דגם x01 אשר במבצע כעת.

מה אתם אומרים?

ושאלה שניה, מבין פיליפס, פנסוניק, היטאצ'י, סמסונג ופיוניר, עבור LCD 42 full HD, מה הכי מומלץ?

תודה מראש
 

תראה, בשקם הציעו לך פיליפס כי הם מיבאים אותו (אלקטרה), זה לא אומר שהמסך לא טוב,
אלה סתם המלצה לא אוביקטיבית.
פנסוניק ופיוניר לא מייצרים מסכי LCD בגדלים האלה, יש להם רק פלזמות.
אם חשובה לך אייכות וטכנולוגיה קח SONY, להם יש את מסכי ה LCD הטובים ביותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור