בקשה לעזרה \ ייעוץ בבחירה

  • פותח הנושא פותח הנושא avifr2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avifr2

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי מסך LCD סמסונג A550 ואני מאוד מרוצה.
ברצוני לרכוש DVD מקליט שיתמוך בפורמט DIVX וכן בעל אפשרות להקלטות על גבי הכונן, בנפח של כ-160MB וקל לתפעול.
שני דברים נוספים חשובים מאוד:
1. שיאפשר לי להעביר חומר מקלטת וידאו ל-CD.
2. שלא אצטרך מתאם נוסף בין ה-LCD ובין ה-DVD. (חיבורים מתאימים - USB? HDMI?)

אשמח להמלצות.
 

נערך לאחרונה ב:
מה התקציב?
 
ברמת העקרון התקציב

תוכנן למשהו יחסית פשוט 300-400 ש"ח אבל הבנתי שזה לא רלוונטי.
חבר מאחת החנויות הציע לי עבור סוני דגם 750 בעלות של 1850 ש"ח....קצת יקר לטעמי.
איך הדגם והאם יש משהו טוב במחיר סביר יותר (גם אם צריך לוותר על הזכרון בכונן)
 
תנסה לבדוק גם דגמים של פיוניר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור