בקשה לחוות דעת - 32PFL5405H

  • פותח הנושא פותח הנושא BRIGHI1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BRIGHI1

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אני מעוניין לקנות LCD לסלון,
המרחק הוא 2.2 מטר, השימושי העיקרי יהיה שידורי SD, כאשר השימושים הפחות תדירים יהיו סרטי HD וחיבור המחשב לטלוויזיה לצורך משחקים.

הטלוויזיה הזאת עונה על הצרכים? איך היא בשידורי SD?

http://www.traklin.co.il/product.asp?pc=125667
 

אולי מישהו בכל זאת?
 
האם ראית אותה בחנות מחוברת לממיר רגיל של הוט או יס?
תבדוק גם מסך בגודל 37", יהיה שווה יותר בשידורי HD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור