LCD המלצה
טוב, נראה לי שאני נאלץ להגדיל קצת את התקציב ואני הולך על LCD או LED. לא פלזמה. סיבות שלי.
האם עכשיו, עם תקציב של 6000 ש"ח בערך יש מסך 42 אינץ' מומלץ? סוני, פנסוניק, שארפ, או פירמה מוכרת אחרת? מזכיר: כדורגל HD באיכות מעולה ומינימום השתקפות. אלה הציפיות.
תודה