בקשה להמלצה על LCD 32

  • פותח הנושא פותח הנושא darkingxx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

darkingxx

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
הצורך הוא שידורי SD שידורי HD ו XBOX360 ... אני כבר חודש עם ההמלצה של ה SAMSUNG 450 שהמליצו עליו, אבל אין אותו כבר באף אחנות, הביאו דגם משופר שלו שהם רוצים עליו אלף שקל יותר..ממש לא משתלם... אני מחפש HD READY הכי מומלץ עכשיו

מישהו יודע?
 

למה דווקא הA450?
ראית דגמים אחרים בחנויות?
 
כי כולם המליצו על סמסונג כחברה הטובה ביותר לגדלים האילו, ועל הדגם הזה בפרט..גם הוא עולה בין 2500-2800
שזה מחיר מצויין בשבילי, אבל עקב גמר המלאי שלהם הם הביאו את ה B450 שעולה ב 100 שקל יותר מקודמו, שבכלל לא מצדיק את המוצר.

אשמח אם תיתן לי דגמים אחרים מומלצים באיזור המכיר והאיכות של הטלויזיה הנ"ל והסבר למה היא טובה. תודה על העזרה
 
דרך אגב אני כנראה קונה לאותם שימושים פיליפס סדרה 3000 והיא ניראת לי מצויינת כדאי לך לבדוק. (דרך אגב למישהו יש ניסיון איתה? כדאי?)
 

מה עם ה KDL32S4000E מה אתם אומרים עליה? ביחס ל b450 ול d44 ?
 
תלך לראות בחנויות ותבין יותר. לפי מה שאני הבנתי סוני יותר יקרים בגלל השם.. אם אתה באמת רוצה לקנות תצא קצת לחנויות ותראה לבד מה יותר טוב ועל תעשה הכול מהמחשב אם אחר כך לא תדע לבחור נעזור לך.. אני גם חשבתי על סאמסונג והגעתי לחנויות וראיתי דברים טובים יותר אז כדאי לך להסתכל קצת למרות שכל אלה שדיברת עליהם טובות מאוד..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור