בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים

  • פותח הנושא פותח הנושא ayal30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,113
מעורבות
922
נקודות
113
בקשה המלצות להרכבי טריו ג'אז גם חדשים וישנים
אשמח לעזרה תודה
 

נערך לאחרונה ב:
אם ג'אז- יש אינספור הרכבי טריו, תמקד קצת מה אתה מחפש.
 

בוקר טוב חברים נכון טעות שלי שלא רשמתי
אז אני מחפש הרכבי טריו של ג'אז :בעד:
 
 

 
 

 
עד חצי המזלג

ישנים

Thelonious Monk…

Ahmed Jamal…

Red Garland - piano
Paul Chambers - bass
Art Taylor - drums

Bill Evans - piano
Scott LaFaro - bass
Paul Motian - drums

Jimmy Giuffre - clarinet
Paul Bley - piano
Steve Swallow - bass

Jacques Loussier…

חדשים

Chick Corea - piano
Miroslav Vitous - bass
Roy Haynes - drums

Bobo Stenson - piano
Anders Jormin - bass
Jon Christensen - drums

Keith Jarrett - piano
Gerry Peacock - bass
Jack DeJohnette - drums

Carla Bley - piano
Andy Sheppard - tenor sax
Steve Swallow - bass

Enrico Pieranunzi…

Stefano Bollani…


רשמתי לך פסנתרנים והרכבים כך שתצטרך לחפש לבד את ההקלטות.
לדעתי ככה עדיף.
ממליץ לך לעבור על הדיסקוגרפיה שלהם בויקיפדיה

Enjoy
 
תודה רבה לכם חברים על העזרה אין עליכם :בעד:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור