בעקבות נסיעה דחופה - שאלה על מסך הייסנס (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא ducifat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ducifat

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
6
ברצוני לרכוש בדיוטי פרי מסך טלביזיה של הייסנס בגודל 26"
שאלתי היא אם אוכל להשתמש במסך זה כמסך מחשב שמונך על שולחן כתיבה לצפיה בסרטים וגם לעבוד עליו כצג למחשב .
האם הוא לא גדול מדי ?
יש לי במחשב כרטיס מסך עם יציאת HDMI האם אני אקבל תמונה איכותית וגם סאוונד (קול)
המסך הוא hd ready

תודה מראש
 

תוכל בתנאי שהיא תומכת בתכונת NATIVE RATE שמציגה את התמונה 1:1 מהמחשב.
המסך עלול לבהוק יותר מדי ולהכאיב בעיניים, אתה צריך לעמוד במרחק קרוב בחנות ולוודא שנוח לך.
 
התכונה הזאת אמורה להופיע ב spec ?
 
התכונה הזאת אמורה להופיע ב spec ?
מסך טלוויזיה
Hisense LCD "26
מפרט:

טלוויזיה LCD HISENSE "26
רזולוציה: 1366X768 פיקסלים.
רמת בהירות: 400cd/m2.
מהירות תגובה: 5ms.
זוית צפייה רחבה 150/160 מעלות.
שיטות שידור: PAL / SECAM.
2 רמקולים מובנים עוצמת שמע 2x5W.
חיבורים:
HDMIx2, VGA, SCART, Compositex2
יציאת RCA ,A/V,
כניסת USB לניגון קבצי MP3/JPG.
שנה אחריות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור