בעקבות הפורום האבוד…

  • פותח הנושא פותח הנושא web
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

web

חבר משקיען
הודעות
819
מעורבות
509
נקודות
93
@נמר
היי נמר, מה שלומך? אני קצת יותר טוב אחרי המונדיאל :שתוי:
אתה יודע שאני מאוד אוהב ומעריך אותך (אומנם לא סחבק כי עדיין הפולניות אצלי שולטת :) )

אבל אל תתבלבל, זה שאנשים לא מגיבים לשרשור בתת הפורום ״נמוך מים המלח״ שלא נראה בפורום מעולם
לא אומר שלא קוראים אותו

וזה שאנשים לא מגיבים זאת אמירה בפני עצמה לדעתי (אני למשל ואולי גם אחרים)

כמו שאומר השיר
היה פה שמח לפני ש….


נ.ב.
רציתי לשים קישור לשיר Muchachos אבל לא הצלחתי :)
תתחיל בלשים אמוג׳י של מסי עם הגביה
אולי זה יעזור לשפר את המצב ;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור