בעית תצוגה במסך הטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא omanbbb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omanbbb

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מסך טלוויזיה של חברת lg מסוג led בגודל של 42 אינץ" חדשה. לפעמים יש פסים סגולים לאורך המסך והדבר קורה רק בשידור דרך חיבור ה hdmi בנוסף יש רעש סטטי כשהווליום מהטלוויזיה מוגבר ואין סאונד של השידור. זה מתרחש בכל החיבורים הקיימים של hdmi. כשאני מפעיל את התפריט של הגדרות הטלוויזיה אין כלל בפסים בתפריט אלא רק בשידור עצמו. מה יכולה להיות הבעיה האם תקלה במקלט הטלוויזיה עצמו או בעיה חשמלית כגון לולאת אדמה? אשמח לעזרה בנושא. צורפה תמונת מסך להמחשה. 20121030_005214.jpg20121030_005214.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 20121030_005214.jpg
    20121030_005214.jpg
    KB 167 · צפיות: 324
האם המסך מחובר לממיר של הוט?
 
אם אתה מנתק את כל כבלי ה- HDMI מהמכשיר, זה עדיין קורה? אני מניח שיש טיונר DTT במכשיר, תבדוק אם התופעה עדיין מוצגת שם (כה- HDMI מנותק לגמרי).
 

ניתקתי את כל חיבורי ה hdmi וחיברתי דרך av ועדיין התקלה מופיעה. יש לטלוויזיה מקלט של הערוצים החינמיים דרך אנטנה אם זו הכוונה ל ddt
 
לזו הכוונה ב- DTT, האם זה מופיע גם שם?
 
האמת היא שלא ניסיתי כי אין לי אנטנה..איך זה קשור אם אפשר לדעת?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור