בעית שלט עם הוט HD והסקרלט החדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא daniwell
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniwell

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
חברים אני יודע שמה שאני הולך לכתוב נשמע מוזר אבל אני מתוסכל לגמריי
ופונה לעצת חכמי הפורום.

רכשתי צלאחרונה ממיר הוט HD ומסך טלוויזה סקארלט 2.0

הבעיה היא שכשאני מחבר את הטלוויזיה לחשמל ומפעיל אותה
הממיר של הוט HD לא מצליח לקלוט אותות מהשלט (כנראה שיש הפרעות)

האם הבעיה מוכרת? האם מישהו יכול לעזור לי?

תודה מראש,
דניאל
 

אולי שירות לקוחות טכני של הוט יוכל לעזור בבעיה.
 
כנראה בעיה בממיר
סוללות חדשות?
תבדוק שהמנורה בשלט בחלקו העליון נקייה ושום דבר לא מפריע לקליטה ,תנקה גם את הפנאל הקידמי של הממיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור