מגבר בעית חשמל עם dac

  • פותח הנושא פותח הנושא etamaros
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

etamaros

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
3
נקודות
3
היי.
בעקבות המלצה שקיבלתי כאן בפורום החלטתי להזמין מגבר Topping mx3.
הייתי צריך להחליף את הכבל של ספק הכוח כדי להתאים לשקע אירופאי. בהתחלה המגבר הפסיק לנגן באופן רנדומלי מדי פעם בלי להראות אף סימן לתקלה על הצג. רק כיבוי והפעלה מחדש החזירו את הסאונד.
מאוחר יותר שמתי לב גם שכיבוי האור בחדר שלי מקפיץ אותו (רק אותו. יש לי הרבה מוצרי חשמל מחוברים והתאורה לא משפיעה עליהם).
לפני כמה ימים המנורות בחדר התחילו להבהב והמגבר התחיל לעשות רעשים. למחרת המנורות הפסיקו לעבוד והרעשים חדלו.
אני מסיק שמדובר בבעיה חשמלית אבל לא מצאתי בגוגל פתרון מתאים.
יש למישהו רעיון?
 

אם עד הגעתו של המגבר הכל היה כשורה ומאז חיבורו לחשמל התחילו כל מיני בעיות אז רוב הסיכויים שהמגבר הוא הגורם.
אינני מכיר את המוצר אך נשמע שהוא ראשית לא בטיחותי ושנית עלול לגרום נזק למכשירים אחרים.
המלצתי החמה היא לנתקו לחלוטין ולהשיבו למוכר.
 
היי גיא. תודה על התגובה. מדובר במוצר עם ביקורות טובות שלא מצאתי אף תלונה עליו מבחינת חשמל ובגלל זה הסקתי שהבעיה היא אצלי. קיוויתי לקבל הצעות לתיקון. המגבר כרגע נותק והוחלף ליתר בטחון.
 
לא בטוח שהבעיה במגבר.
ניסית להשתמש בו בחדר אחר או בדירה אחרת?
 

לא בטוח שהבעיה במגבר.
ניסית להשתמש בו בחדר אחר או בדירה אחרת?
היי אסף. לא. עברו ארבעה חודשים בערך עד שעניין החשמל התחיל להופיע אז זה לא ניסוי שיהיה לי פשוט לעשות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור