פלזמה בעית חיבור HDMI עם פלזמה פנסוניק X10

  • פותח הנושא פותח הנושא guyle
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

guyle

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב,
קניתי השבוע פלזמה פנסונק X10 ,חיברתי ל HDMI כבל,עם ממיר של DDT APEX,
רואים בלבד ולא שומעים.
לקחתי את הממיר וחיברתי עם HDMI לטלביזיה אחרת של הורי LG וזה עובד הכל תקין דרך ה HDMI גם רואים וגם שומעים.
האם מישהו יודע על התופעה הזאת במסכי פלזמה פנסוניק.
עד שביום ראשון יחזרו אלי מהתמיכה לש יורוקום.
אודה לכם.
שבת שלום
לבקוביץ גיא
 

האם ניסית לחבר דרך כל כניסות ה- HDMI של הטלויזיה?
 
בעית שמע בחיבור HDMI

אכן בדקתי בכולם,אף אחד לא שומעים רק רואים.
גם שחקתי עם ההגדרות של השמע SOUND אבל ללא הועיל.
 
האם בהגדרות ה- APEX ניתן לבחור את פורמט האות שיוצא דרך HDMI ? אם כן, הגדר אותו על PCM.
 

כן ההגדרות הם PCM ,אולי באמת משהו ביציאות דפוק,צריך להגיע טכנאי של יורוקום ולבדוק כי אין מכשיר נוסף שמשדר ב HDMI כדי לבדוק באופן מדוייק.
בכל מקרה תודה אשמח לעדכן.
יום טוב גיא
 
שלום
אני נתקלת באותה בעייה,פנסוניק זורקים אותי לישפאר,וישפאר בחזרה אל פנסוניק.כל זאת מאוגוסט 2010.האם אתם יודעים איך נפתרה הבעיה ?
 
שלום
אני נתקלת באותה בעייה,פנסוניק זורקים אותי לישפאר,וישפאר בחזרה אל פנסוניק.כל זאת מאוגוסט 2010.האם אתם יודעים איך נפתרה הבעיה ?

קודם כל, איך הגעת לדיון הזה בכלל ? ושנית, מה ישפאר קשורה בטליוויזיה של פנסוניק ?
 

נערך לאחרונה ב:
כפי שכתבתי, יש לי את אותה בעיה שנתקל בה guyle לכן המשכתי את אותו נושא.אם זה לא בסדר אני יכולה לפתוח נושא חדש.
ולסיום,חברת ישפאר היא נותנת השרות למכשירי אפקס.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור